אוהדי הפועל חיפה מצדיעים לרובי שפירא. רבים מהם לא יהיו מחר ביציע
אוהדי הפועל חיפה מצדיעים לרובי שפירא. רבים מהם לא יהיו מחר ביציע

על אף הטקס למנהלי העבר, חרם האוהדים צפוי להימשך

בהפועל חיפה קיוו שקיום טקס לנהלי המועדון בעבר, ובהם רובי שפירא, לפני המשחק מול ס.כ נס ציונה ישכנע את אוהדיה להפסיק את החרם. הערכה: זה לא יקרה

פורסם בתאריך: 21.2.20 09:52

רבים מאוהדי הפועל חיפה צפויים להחרים את הטקס שתקיים הקבוצה לפני שריקת הפתיחה למשחק מול ס.כ נס ציונה מחר (שבת, 18:30) שבו יוזכרו, כך לפי המועדון, “כמה מהדמויות הבולטות שנשאו את הלפיד מדור לדור, מהימים הראשונים של הפועל בארץ ישראל, דרך השנים שבהן ההסתדרות ניהלה את הקבוצה, ועד למעבר לידיו הפרטיות של רובי שפירא ז”ל”.

אוהדים רבים מחרימים זה כחודש את משחקי הקבוצה משום שהמועדון נמנע מהנצחת זכרו של שפירא, וזאת לאחר שהבעלים הנוכחי יואב כץ התעמת עם רחל שפירא, אלמנתו של רובי. בהפועל קיוו שהטקס המתוכנן יחזיר את האוהדים לאיצטדיון, אך גם הבטחה שבטקס יונצחו מנהלי הקבוצה לדורותיהם, ובהם גם שפירא שהיה הגורם המרכזי בזכייה באליפות בעונת 1999-1998 – ההישג הגדול ביותר של המועדון ב־96 שנותיו – לא שינה את החלטתם להמשיך בחרם.

מערכת היחסים הקשה בין משפחת שפירא לכץ עשויה לגרום לכך שאיש מבני המשפחה לא יגיע לטקס, למרות ניסיונות של גורמים במועדון ומקורבים לשני הצדדים לשכנעם לשלוח לפחות נציג מטעמם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איציק גולדשטיין היקר , אין שום חרם , תתחיל להביא סקופים וחדשות מעניינות ולא רכילות וניחושים !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר