שחקני הפועל חיפה. נפשם קצה מכץ (צילום: צלמוס)
שחקני הפועל חיפה. נפשם קצה מכץ (צילום: צלמוס)

המחלוקת מסתבכת: הפועל עלולה להישאר בלי שחקנים

התשלום החודשי המקסימלי עבור חל"ת הוא 10,000 שקל, כך שרבים משחקניה של הפועל חיפה, ובעיקר הבכירים שבהם, מפסידים עשרות אלפי שקלים בחודש. בשל כך, שחקנים שמשחקים בהפועל יותר משנה מעדיפים להיות מפוטרים ולקבל פיצויים מאשר לצאת לחל"ת, אך יואב כץ מתעקש להוציא אותם לחופשה ללא תשלום

פורסם בתאריך: 1.4.20 09:42

המחלוקת הקשה בין שחקני הפועל חיפה לבעלים יואב כץ רחוקה מלהיפתר, ואם יוחלט על חידוש משחקי הליגה לעונה זו עלולה הפועל להישאר ללא שחקנים.

עו"ד טל אבריאל, לשעבר היועץ המשפטי של מכבי חיפה בכדורסל, אשר מתמחה בדיני עבודה בענף הספורט, מסביר כי "חופשה ללא תשלום (חל"ת) היא למעשה התחייבות של שני הצדדים – המעביד מתחייב שבסיומה הוא יחזיר את העובד לעבודה, והעובד מתחייב שהוא יחזור לעבודה".

 

 

התשלום החודשי המקסימלי עבור חל"ת הוא 10,000 שקל, ללא קשר לחוזה שיש לשחקן בקבוצתו, כך ששחקנים רבים, ובעיקר הבכירים שבהם, מפסידים עשרות אלפי שקלים בחודש. בשל כך, שחקנים שמשחקים בהפועל יותר משנה, ובהם נס זמיר, דור מלול וגילי ורמוט, מעדיפים להיות מפוטרים ולקבל פיצויים מאשר לצאת לחל"ת, אך בשלב זה כץ לא מוכן לשמוע על שום דרך אחרת מלבד חל"ת. השחקנים הזרים של הפועל דורשים את מלוא שכרם עד לתום העונה, ואם כץ יבחר לשלם להם את הסכום המקסימלי של חל"ת הם צפויים להגיש לאופ"א תביעות נגד המועדון.

בינתיים העביר כץ את הטיפול בנושא לידיו של רו"ח אלעד מאירי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר