טברטקו קאלה דרשלר. "רן קדוש הוא ילד גדול" (צילום: ניר קידר)
טברטקו קאלה דרשלר. "רן קדוש הוא ילד גדול" (צילום: ניר קידר)

קאלה דרשלר: "ניתן לסיים את העימות בין השחקנים לכץ"

טברטקו קאלה דרשלר, לשעבר שוערה של הפועל חיפה והיום מאמן השוערים של הפועל כפר סבא: "אם שחקני הפועל ויואב כץ היו מסכמים על קיצוץ אבל היו דואגים להעביר חלק מהסכום לרכישת מכונות הנשמה שנחוצים כל כך לטיפול בחולי הקורונה, זו היתה הדרך הנכונה לסיים את העימות בין הצדדים"

פורסם בתאריך: 6.4.20 09:34

"אם שחקני הפועל חיפה והבעלים יואב כץ היו מסכמים על קיצוץ כפי שהבעלים רוצה, אבל היו דואגים להעביר חלק מהסכום לרכישת מכונות הנשמה שנחוצים כל כך לטיפול בחולי הקורונה, זו היתה הדרך הנכונה לסיים את העימות בין הצדדים" – כך אומר טברטקו קאלה דרשלר, לשעבר שוערה של הפועל והיום מאמן השוערים של הפועל כפר סבא.

לדבריו, המצב בקבוצתו שונה לחלוטין: "הבעלים שלנו יצחק שום צלצל אלי ואל כל אנשי הצוות המקצועי ואמר לנו שהוא ישלם לנו את משכורת חודש מרץ במלואה ושנדבר בחודש הבא על יתרת החוזים שלנו".

על המהלך של שוער המשנה רן קדוש, שחתם על יציאה לחל"ת ופרסם פוסט בעניין ששחקני הפועל ראו בו ביקורת נגדם ותמיכה בכץ, אמר קאלה דרשלר: "קדוש הוא ילד גדול והוא יודע מה הוא עושה ומהן ההשלכות למעשה שעשה, אבל השחקנים חייבים להבין שמה שהיה עד עכשיו כבר לא יחזור, ולכן הם חייבים להגיע להבנות עם הבעלים". יצוין כי קאלה דרשלר מנהל בשנים האחרונות הליך משפטי מול כץ.

 

 

ובאותו עניין – רו"ח אלעד מאירי, שקיבל מכץ את הסמכויות לנהל משא ומתן עם השחקנים, עזב את תפקידו. כזכור, בסוף השבוע אמר מאירי ל"כלבו – חיפה והקריות" כי הוא "לא אופטימי שניתן להגיע להבנות". לאחר העזיבה החריף העימות בין השחקנים לכץ, שדורש מהם לוותר על 40 אחוז משכרם עד לתום העונה ולחתום על הסכמה לצאת לחל"ת. השחקנים אמורים לקבל בימים הקרובים את משכורת חודש מרץ, והם חוששים כי השכר יקוצץ למרות שהם לא חתמו על הסכם כלשהו.

השחקנים מצפים לקבל גם את מענק העלייה לפלייאוף העליון אבל גורם בהפועל אמר כי אין סיכוי שכץ ישלם כעת את המענק אלא רק בעונה הבאה ובעשרה תשלומים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר