שחקני הפועל חיפה מחוץ למלון השרוף. המשלחת הועברה למלון חלופי
שחקני הפועל חיפה מחוץ למלון השרוף. המשלחת הועברה למלון חלופי

שריפה כילתה את הציוד של שחקני הפועל חיפה בסרביה

קבוצות הנוער ונערים א’ של הפועל יצאו למחנה אימון בעיר סובוטיצה. גורם במחלקת הנוער האדומה הוציא כ־10,000 יורו על ציוד חדש. ימים אחדים לאחר החזרה ארצה הודיע מנהל המחלקה עו"ד שי פינקלשטיין על התפטרותו

פורסם בתאריך: 24.8.17 08:54

שריפה פרצה במלון שבו שהו שחקני קבוצות הנוער ונערים א' של הפועל חיפה במהלך מחנה אימון בסרביה וכילתה את כל הציוד האישי שלהם.

בתחילת השבוע שעבר יצאו שתי הקבוצות ביחד למחנה האימונים במלון בסט ווסטרן גלוריה בעיר סובוטיצה. ביום חמישי שעבר, דקות אחדות לפני שהקבוצות אמורות היו לצאת למשחק אימון, פרצה שריפה במטבח המלון. השחקנים קיבלו הוראה לעזוב מיד את חדריהם ולהתאסף ברחוב הסמוך, והלהבות הגיעו לחדריהם וכילו את ציודם.

 

המלון לאחר השריפה

המלון לאחר השריפה. ההורים דורשים החזר כספי

 

מנהל מחלקת הנוער של הפועל עו”ד שי פינקלשטיין, ששימש גם כראש המשלחת, ארגן לשחקנים מלון חלופי, וגורם במחלקה הוציא כ־10,000 יורו מכיסו כדי לרכוש לשחקנים ציוד חדש שכלל מדי משחק ונעלי כדורגל. שתי הקבוצות עברו להתאמן במתחם בית הנבחרות של סרביה בעיר.

כעת דורשים הורי השחקנים לקבל החזר כספי בסך 1,100 יורו לכל שחקן מכיוון שלטענתם הם שילמו 1,100 יורו כל אחד עבור מחנה האימון, והמועדון אמור לקבל את הסכום הזה מחברת הביטוח שביטחה את הנסיעה למחנה ואת השהות בו.

 

היה לובי? שתי הקבוצות עברו להתאמן במתחם בית הנבחרות של סרביה

היה לובי? שתי הקבוצות עברו להתאמן במתחם בית הנבחרות של סרביה

 

ביום רביעי, ימים אחדים לאחר חזרתן של הקבוצות לארץ, הודיע פינקלשטיין על התפטרותו. רק לפני חודשים אחדים מונה פינקלשטיין לתפקיד, ובהפועל מעריכים כי התפטרותו נבעה מיחסים רעועים עם מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג.

בעניין אחר, מתחם קרית חיים עדיין לא אושר לפעילות על ידי משרד הכלכלה והתעשייה, ובמחלקת הנוער האדומה חוששים שהם יידרשו לחפש מגרשים ביתיים חלופיים עד שהמתקן המוזנח יאושר, אם בכלל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר