המגרש בעילוט. מ.ס רובי לא תפעל שם יותר? (צילום: מועדון כדורגל מכבי אחי נצרת)
המגרש בעילוט. מ.ס רובי לא תפעל שם יותר? (צילום: מועדון כדורגל מכבי אחי נצרת)

מ.ס רובי עשויה לוותר על השלוחה בנצרת

תקנון ההתאחדות אוסר על קיומן של יותר משתי קבוצות באותו הגיל תחת אותו המועדון. למ.ס רובי חיפה יש שתי קבוצות בגיל ילדים טרום א’ ובגיל ילדים ב’, והקבוצה השלישית שנרשמה בשני הגילאים היתה חלק משלוחה שהמועדון החל להפעיל בנצרת

פורסם בתאריך: 21.10.17 17:12

מ.ס רובי חיפה עשויה לוותר על השלוחה שהיא מפעילה בנצרת, וזאת מכיוון שתקנון ההתאחדות לכדורגל אוסר על קיומן של יותר משתי קבוצות באותו הגיל תחת אותו המועדון. למ.ס רובי יש שתי קבוצות בגיל ילדים טרום א’ ובגיל ילדים ב’, והקבוצה השלישית שנרשמה בשני הגילאים הללו היתה חלק משלוחה שהמועדון החל להפעיל בנצרת במסגרת שיתוף פעולה עם קבוצת אורתודוכסים נצרת.

בתחילה נדמה היה שהמהלך עובר בהצלחה ושתי הקבוצות אף נרשמו בהתאחדות, אך אז עלו בהתאחדות על הבעיה והודיעו למ.ס רובי שמבחינת התקנון לא ניתן לרשום שלוש קבוצות.

האיסור עלול כאמור לגרום להפסקת הפעילות של השלוחה בנצרת, שאמורה היתה להתקיים במגרשים בעילוט ובאיכסל. כעת, כדי לא לסגור את השלוחה, בודקת עמותת עיר הפועלים מול ההתאחדות אם ניתן להפעיל בנצרת קבוצה בגיל ילדים טרום ב’. ואם לא די בכך, בית הדין של ההתאחדות הטיל על מ.ס רובי עונש בגין אי הופעה של קבוצת ילדים ב’ למשחק מול מ.ס טבעון, עוד לפני סגירתה. הקבוצה ספגה הפסד טכני והמועדון נקנס ב-1,000 שקל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר