אמיר הברפלד. עושה סדר בבלגן
אמיר הברפלד. עושה סדר בבלגן

בהפועל מחפשים מאמן כושר למחלקת הנוער

בעקבות הפרסום ב”כלבו - חיפה והצפון” על כך שהורים לשחקנים במחלקת הנוער של הפועל חיפה מתלוננים על הדרישה לשלם מכספם עבור אימוני כושר, המועדון מחפש מאמן כושר למחלקה

פורסם בתאריך: 9.9.18 11:00

פרסום הידיעה בשבוע שעבר ב”כלבו – חיפה והצפון” על כך שהורים לשחקנים במחלקת הנוער של הפועל חיפה מתלוננים על כך שהם נדרשים לשלם מכספם עבור אימוני כושר שנערכים במסגרת הקבוצות השונות הוביל את ראשי המועדון לחפש מאמן כושר לכל קבוצות המחלקה.

נושא מאמן הכושר עמד במרכזה של פגישה שנערכה השבוע בין אמיר הברפלד, האיש החזק במועדון, למאמני מחלקת הנוער. בפגישה, שהוגדרה על ידי חלק מהמאמנים כ”שיחה להוצאת קיטור”, שמע נציגו של יואב כץ טענות קשות על תפקודה של המחלקה אך צוין בה כי מורגש שיפור מאז הצטרפותו למועדון והעברת הטיפול במחלקת הנוער לידיו.

 

 

בעניין אחר, זמנים חדשים במתחם האימונים בקרית חיים. לאחר שבמשך שנים לא היו בחדרי ההלבשה מזגנים ואפילו לא קולר לשתייה קרה, בתחילת השבוע המצב השתנה. על השינוי אחראי הברפלד שביקש מיד עם כניסתו לתפקידו לקבל רשימת ליקויים במתחם, ותוך זמן קצר יחסית הצליח עם עוד גורמים במועדון לגייס תורמים שמימנו את התקנת המזגנים ואת הצבת הקולר.

“במשך שנים רבות ביקשנו דברים בסיסיים, אבל איש לא הצליח לספק אותם”, אמר ל"כלבו" אחד מהמאמנים במחלקת הנוער של הפועל, “כעת יש לנו אל מי לפנות ולכל בעיה מוצא הברפלד פתרון”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר