בריכת מכבי. ירוקים נגד ירוקים
בריכת מכבי. ירוקים נגד ירוקים

בנות הטריאתלון של מכבי סולקו מבריכת… מכבי

תקרית חמורה התרחשה במתחם בריכת מכבי, כאשר מנהל המתחם דודו גרשטיין הזעיק למקום מאבטחים כדי למנוע מקבוצת הטריאתלון של אגודת מכבי חיפה, שבה חברות ילדות בנות 10 ו-11, לקיים אימון במתחם. יו"ר אגודת מכבי חיפה ניר ענבי: "בושה וחרפה לשלוח מאבטחים חמושים לילדות"

פורסם בתאריך: 17.2.19 10:09

תקרית חמורה התרחשה ביום חמישי במתחם בריכת מכבי במרכז הכרמל, כאשר מאבטחים הוזעקו למקום כדי למנוע מקבוצת הטריאתלון של אגודת מכבי חיפה, שבה חברות ילדות בנות 10 ו-11, לקיים אימון במתחם לקראת אליפות ישראל. בסוף העימות סולקו הבנות מהמתחם.

מבירור שערך "כלבו – חיפה והצפון" עולה כי קבוצת הטריאתלון הגיעה למתחם וביקשה להיכנס אליו כדי לערוך בו אימון. דודו גרשטיין, האחראי על מרכז הספורט של מכבי שנמצא בבעלות עמותת נאמני מכבי חיפה ושמיועד לשרת את ספורטאי האגודה, הודיע לבנות כי הן לא רשאיות להיכנס למקום. לאחר שיחה שערכו הורי הבנות עם גורמים באגודה הובהר לגרשטיין כי הן ייכנסו למתחם, וגרשטיין הזעיק מאבטחים שמנעו מהן בכוח את הכניסה למרכז הספורט. חלק מהבנות בכו, אחרות היו בהלם, וההורים הבהירו כי לא ישלחו עוד את בנותיהם לאימונים.

 

 

גרשטיין: "יש ימים ויש שעות שמוקצים לכל מסגרת. כאשר לא מוקצים למישהו יום ושעה, אין לו מה לעשות בבריכה. לא יכול להיות שיש השתוללות ובריונות של גורמים באגודה שמנסים להוכיח מי יותר חזק".

יו"ר אגודת מכבי חיפה ניר ענבי מזועזע מהתקרית ויוצא להגנת הבנות: "בושה וחרפה לשלוח מאבטחים חמושים לילדות בנות 11. מצער ששולחים בריונים לילדות שמתאמנות לקראת טריאתלון. פניתי למרכז מכבי כדי שישים סוף להתנהלות הזו. הבריכה נועדה לספורטאים של האגודה. איש לא יעשה דבר כזה לספורטאים שלנו. נעשה לזה סוף".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר