אמיר הברפלד. ינסה לשקם את מחלקת הנוער האדומה (צילום: צלמוס)
אמיר הברפלד. ינסה לשקם את מחלקת הנוער האדומה (צילום: צלמוס)

מחלקת הנוער של הפועל בדרך לעבור לידיים פרטיות

הבעלים של הפועל יואב כץ וסגנו אמיר הברפלד הגיעו לסיכום על כך שבתום העונה יעברו זכויות הניהול של מחלקת הנוער לידי קבוצת אנשי עסקים בראשות הברפלד

פורסם בתאריך: 21.2.19 17:53

מחלקת הנוער של הפועל חיפה בדרך לעבור לידיים פרטיות. לפי סיכום שהושג בין הבעלים של הפועל יואב כץ לבין סגנו אמיר הברפלד, בתום העונה יעברו זכויות הניהול של המחלקה לידיה של קבוצת אנשי עסקים בראשותו של הברפלד.

המשא ומתן בין הצדדים ידע עליות וירידות רבות, וכעת, לאחר שהצדדים הגיעו להבנות עקרוניות, שוקדים עורכי דין על הכנת טיוטת חוזה, וההערכות הן שהוא ייחתם בקרוב.

 

 

הברפלד, שנחשב לאיש החזק בהפועל, הציב לעצמו מטרה לשקם את מחלקת הנוער שנמצאת בתקופת שפל, וקבוצת הנוער שנשרה בתום העונה שעברה לליגה הלאומית מתקשה לחזור לליגת העל. אל הברפלד צפויים להצטרף איש העסקים צחי נקש והקבלן נסים ביליה. כזכור, לפני חודשים אחדים, בעקבות עוד פיצוץ במשא ומתן, הפסיק ביליה לסייע למחלקת הנוער, אך לאחרונה הוא שב לעזור הן למועדון מתוך אמונה כי הפעם יבשיל המשא ומתן עם כץ לכדי הסכם.

במפגש שערך הברפלד עם עשרות מאוהדי הפועל התלוננו האוהדים על התנהלותו של כץ, אך הברפלד הבהיר להם כי המועדון יתקשה למצוא מחליף לבעלים וכי להחזיק באופן עצמאי קבוצה בוגרת בליגת העל יידרש מספר גדול של משקיעים אך אלה אינם בנמצא.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר