רון פולונסקי. עוד נציג ירוק בטוקיו (צילום: איגוד השחייה הישראלי)
רון פולונסקי. עוד נציג ירוק בטוקיו (צילום: איגוד השחייה הישראלי)

פולונסקי קבע את הקריטריון האולימפי לטוקיו

השחיין רון פולונסקי ממכבי חיפה השיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו לאחר שעצר את השעון על 1:59.45 במשחה ל-200 מטר מעורב אישי, קבע שיא ישראלי חדש לנוער וזכה במדליית הכסף בגביע אמסטרדם

פורסם בתאריך: 16.12.19 11:21

השחיין רון פולונסקי ממכבי חיפה קבע אתמול (ראשון) את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו. פולונסקי, שהשתתף בגביע אמסטרדם בשחייה, קבע שיא ישראלי חדש לנוער במקצה ל-200 מטר מעורב אישי לאחר שעצר את השעון על 1:59.45 דקות וזכה במדליית הכסף.

בכך מצטרף פולונסקי לשחיין נוסף ממכבי חיפה שישתתף באולימפיאדה – מירון חירותי – שקבע את הקריטריון באליפות העולם שנערכה בדרום קוריאה בחודש יולי.

 

 

מנכ"ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ: "אנחנו גאים בספורטאי נוסף ממחלקת השחייה שהשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו. אני מכיר את ההשקעה הגדולה ואת שעות האימונים המטורפות של הספורטאים על מנת להגיע למטרה, וזהו עוד צעד של האגודה בדרך לאולימפיאדה. אני רוצה להגיד מילה טובה למאמן הראשי של מחלקת השחייה חנן שטרלינג, שהוא חלק בלתי נפרד מההצלחה".

יו"ר מחלקת השחייה עדי סגל: "אנחנו גאים מאוד להצמיח ספורטאים כמו פולונסקי שגדל והתפתח במכבי מגיל צעיר, וגאים בצוות המאמנים בראשותו של שטרלינג".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. האם זה באמת מקדם את הענף?

    כן אבל זה טיפה עצוב כשאחרכך הם לא עולים מהמוקדמות…
    בסדר לפחות הרויחו טיול יפה על חשבוננו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר