ניר שובר וחברים (צילום: עצמי)
ניר שובר וחברים (צילום: עצמי)

המשימה הבאה של שובר: הקמת חתולייה עירונית

חבר המועצה הגיש הבוקר (שני) הצעה לסדר שבה הוא מבקש ממועצת העיר לאשר הקמת חתולייה עירונית בשטח של כ-200 מ"ר לצד חצר קטנה. על פי ההצעה, בחתולייה, שתסובסד על ידי העירייה, ייקלטו גורים נטושים וחתולים חולים, שיטופלו יעוקרו ויסורסו ויימסרו לבתים חמים במסגרת ימי אימוץ

פורסם בתאריך: 21.2.22 11:14

חבר מועצת העיר ניר שובר פועל להקמת חתולייה עירונית. היום (שני) הוא הגיש הצעה לסדר תחת הכותרת "הקמת חתולייה עירונית בחיפה".

כותב שובר בהצעתו: "בעיר שלנו יש עשרות אלפי חתולי קהילה ברחובות, וצריך לדאוג להם ולפעילים שמקדישים את חייהם למענם. בין החתולים גורים רבים שזקוקים לפינה חמה, כדי להתבגר ולהתחזק. יש חתולים חולים שזקוקים לפינה חמה על מנת להבריא לפני שיוכלו לחזור לחיי הרחוב הקשים, יש חתולים קשישים שזקוקים לפינה חמה, שכבר לא יכולים להמשיך לשרוד ברחובות ויש חתולים שאינם רצויים במקומות שבהם הם חיים", כתב שובר בפתיחת הצעתו.

מוסיף שובר: "מצד שני, יש מספר מצומצם של פעילים בחיפה ומספר קטן עוד יותר של אנשים שיכולים לקלוט חתולים לאומנות בבתיהם ובכך להציל את חיי החתולים. לכן, אנחנו, חברי מועצת העיר חיפה, ניקח אחריות. השירות הווטרינרי של חיפה ייקח על עצמו את הטיפול בחתולי הקהילה, טיפול שנופל על כתפיהם של המאכילים אוהבי החתולים".

 

 

שובר מבקש ממועצת העיר לאמץ את נוסח ההחלטה הבא: "להנחות את אגף הנכסים לאתר נכס גדול שיתאים לצורכי החתוליה בשטח של כ-200 מ"ר לצד חצר קטנה. החתולייה תתוקצב בשנה הראשונה לטובת ההקמה בכמיליון שקלים. כל פעילות העיקורים והסירוסים יהיו In House, וכך נחסוך מיליונים שמשולמים היום למיקור חוץ. בשיא של כל הזמנים מעקרים ומסרסים בחיפה יותר מ-5000 חתולים. החתולייה תהיה כפופה לשירות הווטרינרי ולד"ר יאיר וייס, הווטרינר הרשותי. יהיה ניתן לחסוך כספי ציבור רבים ולא לצאת למכרזים חיצוניים לטובת עיקורים וסירוסים, ואת הכספים נעביר לטובת רווחת החתולים בחתולייה. עיריית חיפה והשירות הווטרינרי יכשירו צוותים מתוך העירייה, וקליטת העובדים בחתולייה תיעשה בניודי רוחב בלבד מתוך המערכת".

עוד מהצעת ההחלטה של שובר: "תקצוב מיידי של 250 אלף שקלים בוועדת הכספים להתחלת התכנון האדריכלי של החתולייה העירונית; החתולייה תשמש בית מחסה שיפעל כמרכז שיקום ואימוץ גורים ובוגרים. כל החתולים יגיעו על רקע מצבי סיכון חיים: גורים נטושים, חתולים חולים, דרוסים, פצועים וכדו'. כולם יטופלו, יעוקרו ויסורסו וימתינו לאימוץ בבתים מסורים במטרופולין. יהיו ימי אימוץ והחתולים יימסרו לבתים טובים עם ליווי והדרכה צמודה של צוות החתולייה תמורת סל אימוץ סמלי שיכלול חיסונים, תילוע, טיפול נגד פרעושים וכמובן עיקור וסירוס, וכל זה בסבסוד עירוני".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר