בית הגפן (צילום: בועז כהן)
בית הגפן (צילום: בועז כהן)

דירקטוריון בית הגפן לקליש: לא נפיק את אירועי יום העצמאות

יו"ר דירקטוריון בית הגפן שהירה שלבי מסיעת חד"ש כתבה לקליש-רותם, כי הוחלט לדחות את בקשת הנהלת עיריית חיפה להפקת אירועי יום העצמאות, הן בשל לוח הזמנים הצפוף, והן כי "הוועד המנהל סבור שיש לתת חשיבות רבה לשמירה על תפקידו, תדמיתו של בית הגפן ועל המהות שלשמה הוא הוקם"

פורסם בתאריך: 17.3.22 19:25

הסערה שהתעוררה בעקבות ההחלטה של ראש העירייה עינת קליש-רותם להפקיע מידי אתו"ס את אירועי "שבוע הלאום" (יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות) מסרבת לדעוך.

הערב (חמישי), לפני שעה קלה, התאסף דירקטוריון בית הגפן, בראשות שהירה שלבי מסיעת חד"ש, וקבע, כי הוא לא מסוגל להפיק אירועים בסדר גודל כזה. החלטת הדירקטוריון נשלחה גם לראש העיר.

 

 

כותבת שלבי לקליש-רותם: "בעקבות פניית הנהלת העיר לבית הגפן, בבקשה להפיק את אירועי יום העצמאות בחיפה, ועד עמותת בית הגפן דן היום (חמישי) בפנייה הנ"ל, והחליט, לאחר ששמע את מלוא הנתונים שהובאו לפניו, לדחות את בקשת הנהלת עיריית חיפה להפקת אירועי יום העצמאות מהנימוקים להלן: 1. סד הזמנים הצפוף ביותר (בשים לב גם לחגים שבפתח), שהינו על סף הבלתי אפשרי, אינו מאפשר הפקה והקמה של אירוע עוצמתי מסוג זה באופן המיטבי; 2 .לא זו בלבד, הוועד המנהל סבור שיש לתת חשיבות רבה לשמירה על תפקידו, תדמיתו של בית הגפן ועל המהות שלשמה הוא הוקם".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "הנהלת עיריית חיפה מבקשת לעדכן שבניגוד לדיווחים כוזבים, אירועי הימים הלאומיים (יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות) ייערכו כמתוכנן. אגף התרבות בעירייה יוביל את ההפקה והתוכן לאירועים אלו. בצד הלוגיסטי, תבחן הנהלת העירייה את האפשרות להתקשר עם אחד מתאגידיה העירוניים, לא בהכרח בית הגפן. תושבי חיפה ייהנו השנה מבמות שמחה מגוונות ועשירות באמנים ומשלל אירועים בשכונות השונות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר