אמנון עידו ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
אמנון עידו ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

העירייה מאיימת על עידו בתביעת לשון הרע

הנהלת עיריית חיפה שלחה מכתב התראה לפני תביעה ליו"ר ארגון עובדי העירייה אמנון עידו בטענה ללשון הרע בעקבות פוסט בפייסבוק שבו הוא התבטא נגד ראש העיר עינת קליש רותם. עידו נדרש להסיר את הפוסט ולפרסם הודעת התנצלות

פורסם בתאריך: 5.1.23 15:22

הנהלת עיריית חיפה שלחה מכתב התראה לפני תביעה ליו"ר ארגון עובדי העירייה אמנון עידו בטענה ללשון הרע בדברים שאמר על ראש העיר עינת קליש רותם.

במכתב שנשלח באמצעות עו"ד מרדכי כהן ניסן נכתב כי "ב-4 בינואר פורסם על ידך ברשת החברתית פייסבוק פוסט שבו נטענו הטענות הבאות: 'כידוע לכם, ראש העיר נמצאת במאבק מתמשך נגד העובדים ולא בוחלת בשום אמצעי לעלוב ולפגוע בכבודנו ובפרנסתנו', 'מניעת העסקה פוגענית והלנת שכר של העובדים', 'מניעת ביטול בנק ימי המחלה לעובדים חולים בסרטן ומחלות קשות' ו'כעת מבקשת ראש העיר מתוך נקמנות ואטימות…'. פרסומים אלה, המתארים לכאורה אירועים עובדתיים שאינם אמת, הם פרסומים פוגעניים ומגמתיים שפורסמו בחוסר תום לב וזכו ליותר מ-1,600 צפיות, וכל מטרתם היא הסתה, ביזוי ופגיעה בתדמיתה ובתמיכת הציבור במטרות ובפעילות שאותן מקדמות העירייה והעומדת בראשה".

 

 

עוד נכתב כי "לנוכח מעמדך הציבורי הרם כיו"ר ועד העובדים, דבריך זוכים לפרסום ולתהודה רבים בכלי תקשורת נוספים וברשתות החברתיות השונות, ומביאים לפגיעה בערכים ובמדיניות שאותם מנסות העירייה והעומדת בראשה לקדם. אשר על כן, הנך נדרש לפעול באופן מיידי להסרת הפוסט לאלתר מעמוד הפייסבוק ולפרסם הודעת התנצלות. היה ולא תעשה כן יישקל להגיש נגדך תביעה, בין היתר לפי חוק איסור לשון הרע".

כזכור, בחודש נובמבר היה זה עידו שאיים על קליש רותם בתביעת לשון הרע ודרש ממנה לפרסם להתנצלות בעקבות פוסט שבו היא האשימה את ארגון העובדים בכפיית השביתה על עובדיו.

תגובתו של עידו תפורסם לכשתתקבל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר