נחשון צוק (צילום: בועז כהן)
נחשון צוק (צילום: בועז כהן)

עובד בשבילכם? צוק נעדר מ-15 מתוך 18 ישיבות הוועדה המחוזית

מ"מ ראש העיר נחשון צוק, אשר משמש אחד מחמישה נציגי הרשויות המקומיות בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, השתתף רק בשלוש מתוך 18 ישיבות הוועדה בשנת 2022. צוק, שגם עומד בראשות הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חיפה, הוא חבר הוועדה המחוזית עם מספר ההיעדרויות הרב ביותר

פורסם בתאריך: 2.2.23 15:18

מ"מ ראש העיר נחשון צוק, אשר משמש אחד מחמישה נציגי הרשויות המקומיות בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, השתתף רק בשלוש מתוך 18 ישיבות הוועדה שהתקיימו בשנת 2022 – כך עולה מנתונים שפרסמה הוועדה. יצוין כי צוק, אשר משמש גם יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חיפה, הוא חבר הוועדה המחוזית עם מספר ההיעדרויות הרב ביותר – 15.

נציגי הרשויות המקומיות האחרים בוועדה הם ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי שנכח ב-14 ישיבות, ראש המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה איתי ויסברג (13 ישיבות), ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה (עשר ישיבות) וראש המועצה המקומית כפר קרע פיראס בדחי (חמש ישיבות).

מדוח הנוכחות של הוועדה המחוזית עולה כי מתכנן המחוז, נציגי שר הביטחון, נציגי הגופים הירוקים ונציגי שר הבריאות נכחו בכל 18 הישיבות, נציגי שרת התחבורה נכחו ב-17 ישיבות, נציגי השרה להגנת הסביבה נכחו ב-16 ישיבות, נציגי שר המשפטים, שר התיירות ונציגי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) נכחו ב-15 ישיבות, נציגי שר החקלאות נכחו ב-12 ישיבות, נציגי שר הבינוי והשיכון נכחו בעשר ישיבות.

 

 

יצוין כי אין זו השנה הראשונה שבה צוק נעדר מרוב הישיבות של הוועדה המחוזית, וכי בשנת 2021 הוא נכח בשתי ישיבות בלבד של הוועדה מתוך 19 הישיבות שהיא קיימה.

על פי חוק התכנון והבנייה, על כל ועדה מחוזית להיות מורכבת מנציג של שר הפנים שמשמש יו"ר, מנציגים של משרדי ממשלה ושל רמ"י, ממתכנן המחוז ומנציגים של הרשויות המקומיות. את נציגי הרשויות הללו ממנה שר הפנים בהתאם להמלצות של הרשויות המקומיות. צוק מונה לחבר בוועדה במסגרת זו.

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. נחשון עובד ללא שכר. חינם. אפס. כלום.

    אז שאף אחד לא יבוא בטענות. לא עולה שקל אחד למשלם המיסים !!

  2. די להדיח את שני הליצנים

    זה בדיוק הפער בין הצהרות 4אש העיר והסגן שלה שמקבלים מאות אלפי ש' שכר בשנה ואומרים שבאו לעבוד עבור העיר לבין הבריחה מישיבות המועצה, חוסר נוכחות בועדות עירוניות ובועדה המחוזית. פשוט צמד אפסים.

  3. העיר תקועה

    לבחור שכותב שנחשון עובד ללא שכר – נחשון לא עובד בכלל.
    וזאת בדיוק הבעיה. וגם מהנדס העיר לע עובד – 50 אלף ש' בחודש להרוס את מנהל ההנדסה.

  4. יוחאי פ.

    טוב יעשו ראש העיר וממלא מקומה אם יעזבו את תפקידם ויפה שעה אחת קודם.
    כמות הנזקים שעשו שניהם בקדנציה הנוכחית יקח שנים לתקן.
    בהצלחה למחליפיהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר