סן השר ירון מזוז והשר יובל שטייניץ (צילום: גרשון איתן וציון זאנה)
סן השר ירון מזוז והשר יובל שטייניץ (צילום: גרשון איתן וציון זאנה)

"גם לי וגם לליכוד יש מטרה לכבוש את חיפה"

סגן השר לאיכות הסביבה ירון מזוז נפגש עם יו"ר סיעת הליכוד בחיפה שמשון עידו ודן עמו על כוונתו לרוץ לראשות העיר. לדברי מקורביו הוא החל במגעים עם הסיעות החרדיות במועצת העיר

פורסם בתאריך: 11.7.17 15:32

 

כפי שפורסם אתמול (שני) ב"כלבו – חיפה והצפון", ביום ראשון התקיים בקרית מוצקין כנס תמיכה בסגן השר לאיכות הסביבה ירון מזוז. מזוז, שכבר הצהיר כי הוא שוקל לרוץ לראשות העיר, נמנע מלנפק הצהרה בעניין בפני באי הכנס, אך ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי ביום חמישי שעבר הוא נפגש באירוע עם שמשון עידו, יו"ר סיעת הליכוד בחיפה וסגן ראש העיר, ושוחח עמו על כוונותיו לרוץ לבחירות.

לדברי מקורביו של מזוז, הוא כבר החל לנהל מגעים עם סיעות חרדיות במועצת העיר. "הוא יודע ומבין שלסיעות החרדיות יש כוח רב בפוליטיקה החיפאית ושהן זוכות ליחס לא הוגן מצד ראש העיר", אמר אחד מהמקורבים והוסיף כי מזוז מחכה לתמיכה של ראש העיר בנימין נתניהו כדי להודיע על הצטרפותו למרוץ.

אסף אפל, דוברו של מזוז, מסר בתגובה: "סגן השר מאשר שהוא אמר לעידו שהוא שוקל לרוץ להתמודד על ראשות העיר חיפה אבל הוא עדיין לא קיבל החלטה סופית בעניין. מזוז אף מוכן להוסיף כי גם לו וגם לליכוד יש מטרה לכבוש את חיפה".

עידו: "אמרתי לו שכל אחד יכול לרוץ. הוא חיפאי? הוא גר בקרית ביאליק אז שיתעסק בקרית ביאליק ובכנסת. אני מאחל לו הצלחה רבה בשני המקומות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר