ניר שובר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
ניר שובר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

בלעדי: שובר יתמודד על ראשות העיר

ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע כי ניר שובר צפוי לכנס בימים הקרובים מסיבת עיתונאים שבה הוא יכריז על ריצה לתפקיד ראש העיר במסגרת רשימה חדשה - חיפה פיתוח. שובר: "אני לא יכול להגיד לך מה אני הולך להצהיר. מה שבטוח זה שבעינת קליש רותם אני לא תומך ולא אתמוך. היא אכזבה גדולה"

פורסם בתאריך: 14.6.23 10:34

ניר שובר יתמודד על תפקיד ראש העיר – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". בימים הקרובים מתעתד שובר להכריז על הצטרפותו למירוץ לראשות העיר במסיבת עיתונאים שתתקיים במלון דן כרמל.

שובר נכנס לתודעה הציבורית כשפתח את היינה קיוסקפה בגן שמואל, שאליו התקבצו דמויות מפתח בעיר. הוא הפך לגיבור של מדור הרכילות "סנובה" בעיתון "כלבו", ובהמשך כתב טור שבועי בעיתון. לימים הוא פתח את קבוצת הפייסבוק "חיפאים מצייצים" אשר מונה יותר מ-90,000 חברים.

אל הפוליטיקה נכנס שובר במסגרת מפלגת העבודה, כאשר תמך במועמדותו של אבי גבאי לראשות המפלגה בשנת 2017. ההימור הזה השתלם לו כשגבאי ניצח את עמיר פרץ בבחירות שנערכו במפלגה ונבחר לעמוד בראשה. כאשר עינת קליש רותם הכריזה על מועמדותה לראשות העיר היא זכתה לתמיכתו של גבאי, ובתמורה הורכבה סיעתה חיים בחיפה מתומכיה ומפעילים במפלגה. שובר הוצב אז במקום החמישי.

רבים מייחסים לשובר תרומה מכרעת בניצחונה הסוחף של קליש רותם על יונה יהב, וזאת בשל הירתמותה של "חיפאים מצייצים" לקמפיין שלה. חיים בחיפה זכתה בארבעה מנדטים במועצת העיר, ושובר נותר מחוץ למועצה, אך קליש רותם מינתה אותו למשרת אמון של עוזר אישי שלה בלשכת ראש העיר. ביוני 2021, כאשר נעמה לזימי פרשה ממועצת העיר לאחר היבחרה לכנסת במפלגת העבודה, שובר החליף אותה.

 

 

במועצה קידם שובר הצעות לסדר כמו קריאת כיכר על שם המיליארדר שלדון אדלסון, שינוי כיוון התנועה ברחובות מרגלית וקדרון אל כיכר ספר לטובת תושבי כרמליה, הקמת חניוני קמפינג ומיטות שיזוף בחופי הים, והקמת שוק לילה לאורך רחוב החלוץ.

זמן קצר לאחר כניסתו למועצה הפתיע שובר כשהכריז כי בבחירות הבאות הוא ירוץ למועצה ברשימה עצמאית – חיפה פיתוח – ולא בחיים בחיפה של קליש. ביוני 2022 הוא כבר הודיע כי עו"ד הלן דורפמן תצטרף אליו לרשימה, ובמרץ השנה הוא מינה את עידן וינבך לראש מטה הבחירות שלו.

מקורביו של שובר אישרו ל"כלבו – חיפה והקריות" כי לאחר התייעצויות ועריכת סקר גמלה בלבו ההחלטה להכריז על התמודדותו לראשות העיר.

שובר: "ביום ראשון כולם יידעו בדיוק מה אני הולך להצהיר".

זה לא תרגיל מתוכנן ובסוף תצטרף לקליש רותם?

"אני לא יכול להגיד לך מה אני הולך להצהיר. רץ או לא רץ – מה שבטוח זה שבקליש רותם אני לא תומך ולא אתמוך. היא אכזבה גדולה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. גל

    תקוותנו היא שרק יהב יחזור. יכולתו , מנהיגותו וכישוריו הם לאין שיעור גבוהים מאוד על כל שאר המועמדים.

  2. פשוט לא

    אם קליש אכזבה גדולה אז שובר זה המסטיק שנדבק לסוליה של מי שאיכזבה בגדול. עשית קדנציה שלמה כלום ושום דבר כעוזר שלה ועוד פחות כחבר מועצה.
    ניהול של קיוסקים אתה לא יודע ומסתבך אז עירייה??

  3. גלי סגל

    יונה מגיע לסגור מעגל עם כל אלו שלא נשארו נאמנים לו בלהרוס את העיר כדי שיחזור ויציל אותה, להזכירכם את הסרטון בו רואים את יונה מאיים על עובדי מוחלשים שיצביעו עבורו. יותר מזה כל הזיהום אוויר זה חתום על יונה שלא טיפל בזה

  4. יוחאי פ.

    חחחח…הוא בדיוק מה שחסר לחיפה אחרי 5 שנים של הזוג המופלא עתור ההישגים צוקליש.
    מן הפח אל הפחת

  5. ר. מרגלית

    איך זה שכל העבריינים רוצים לנהל את חיפה? רוצים להתפטר מאוהבת החזירים ובא לנו מלקק ישבנה פושט הרגל שלא יודע לנהל קיוסק, מודיע פתאום על מועמדותו ו"רק לא היא"?! האיש נחש בוגדני נאמן רק לכיסו המחורר. אם האיש הזה וכזה הוא מועמד של חיפה- מוטב לעיר ועדה קרואה! לא ברור איך אין בכך הרשימה מישהו ראוי שיכולה להוציא את חיפה מהבוץ ולהפוך אותה לעיר תפארת
    לא לתרח יהב ולאו ענקי לאוכל החינם פושט הרגל שישב קדנציה על משרת אמון וכך יורק בפטרונית שלו. בושה לו על היותו מה שהוא ובושה לנו להעלות שמו על בדל שפתותינו.
    בשבוע שעבר פרסם רדיו חיפה כתבה המפרטת את רשימת המועמדים וציינה את שם המועמד בעל הסיכויים ושמו של שובר בכלל נעדר מן הרשימה, ובמקביל ראיינו את שובר ברדיו בתוכנית בוקר ורצו שם ליקוקים וברכות וכבר אז הכריז על כוונותיו כך שאין חדש בכתבת כלבו של היום ונדמה ששובר עסוק בלטרלל את התקשורת המקומית מרוב שאין לו מה לעשות בחיים (עכשיו כבר לא יוכל אפילו לשבת בדיוני המועצה ולהסתכל לפטרוניתו בעיניים)!
    יאללה, שובר, צא לנו מן הווריד! תשב תנהל את המצייצים שלך שרובם בכלל לא יודע עליך דבר מעברך!

  6. חיפאי

    לא תודה שובר, לא חסרים עוד ספסלים בחיפה – הדבר היחיד שעשית מאז שנכנסת לתפקיד.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אז במילים אחרות "אין לי מצע ולא מושג מה אני הולך לעשות, בודאי גם לא מה צריך לעשות, אבל אני מצטרף לברנג'ה שחוגגת על סעיף הרק-לא-קליש"

  8. אפס מאופס

    בלי שום כוונות מעבר לקידום עצמי.
    השם המלא הוא בוודאי "חיפה פיתוח ג'ובים ללוזרים לא מקצועיים"

  9. תושב חיפה

    אלוהים ישמור!! זה רוצה להיות ראש עיר??? שומו שמיים, סדום ועמורה.אבל העיקר חליפה ועניבה יפים חחחחחחחחח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר