יוסי מזור ואביהו האן (צילום: הירוקים)
יוסי מזור ואביהו האן (צילום: הירוקים)

יוסי מזור מונה למנהל מטה הבחירות של הירוקים

סא"ל במיל' יוסי מזור, אשר משמש מנהל מרחב צפון של מפלגת כחול לבן, חובר לירוקים ויהיה מנהל מטה הבחירות של הרשימה. מזור, 61, מתגורר בכרמל הצרפתי. הוא בעל תואר שני בלימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה, איש חינוך ומרצה בתוכניות להכשרת מורים, ובעבר שימש שליח ההסתדרות הציונית באטלנטה

פורסם בתאריך: 4.7.23 15:55

סא"ל במיל' יוסי מזור, מנהל מרחב צפון של מפלגת כחול לבן, חובר ליו"ר סיעת הירוקים אביהו האן וישמש מנהל מטה הבחירות של הרשימה.

מזור, 61, מתגורר בכרמל הצרפתי. הוא בעל תואר שני בלימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה שאותם סיים בהצטיינות באוניברסיטת בר אילן, איש חינוך ומרצה בתוכניות להכשרת מורים באוניברסיטת חיפה ובמכללת אורנים. בעבר הוא שימש שליח ההסתדרות הציונית באטלנטה, ג'ורג'יה.

 

 

מזור היה מראשוני המצטרפים למפלגת חוסן לישראל (בהמשך כחול לבן) בראשותו של בני גנץ, אשר העניק לו אישית את דרגת סגן אלוף בעת שהיה אלוף פיקוד הצפון. ההיכרות בין האן למזור החלה לפני כשלוש שנים במסגרת פעילותם המשותפת בכחול לבן, כשהאן היה ראש מטה חיפה של המפלגה ויועצו של גנץ לענייני הגנת הסביבה.

מזור: "האן הוא האיש הנכון בזמן הנכון. אני גאה לחבור אליו ואל הירוקים גם כי אני מאמין בהם וגם כי אני מעריך את העבודה הקשה שהם עושים עבור התושבים בשנים האחרונות. אנחנו מסיימים בימים אלו את הקמת מטה הבחירות במטרה לנצח בסיבוב השני לראשות העיר ובמקביל להיות הסיעה הדומיננטית במועצה. יהיו הרבה הפתעות, ואני מאמין בכוח של האן לנצח בבחירות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר