יונה יהב, רני בנדר ויוסי שלום (צילומים: אלעד מלכה, סיון פרג', בועז כהן)
יונה יהב, רני בנדר ויוסי שלום (צילומים: אלעד מלכה, סיון פרג', בועז כהן)

יהב מכין חלופות ליש עתיד. על הפרק: רני בנדר

במטה של יונה יהב טוענים כי דרישותיה של יש עתיד - המקום הרביעי ברשימה ושורה של תפקידים במערכת המוניציפלית לאחר הבחירות, הן מוגזמות ומכינים חלופות למקרה של פיצוץ במשא ומתן. אחת מהן היא הצבתו של חתנו של גד זאבי ומנכ"ל הסיטי סנטר רני בנדר במקום השלישי ברשימה

פורסם בתאריך: 30.7.23 14:52

האם המשא ומתן על ריצה משותפת בין יונה יהב ליש עתיד נמצא על סף פיצוץ? ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי אנשי יש עתיד נתנו את הערותיהם לטיוטת העקרונות לריצה משותפת שהגישו להם אנשי מטה יהב, ומהן עולה כי במפלגה מתעקשים על הצבת מועמד מטעמם במקום הרביעי – דבר שיהב ומטהו התנגדו לו עד עתה. יש עתיד גם הציגה רשימה של תפקידים במערכת המוניציפלית שהמפלגה מבקשת לקבל לידיה, אך במטה יהב טוענים כי הרשימה היא מוגזמת.

בשבועיים האחרונים בוחנים במטהו של יהב אפשרויות נוספות אם המגעים עם יש עתיד ייכשלו. אחת מהן היא להציב את איש העסקים רני בנדר במקום השלישי ברשימה אחרי סופי נקש. בנדר, חתנו של איש העסקים גד זאבי, משמש מנכ"ל קניון הסיטי סנטר במושבה הגרמנית וממלא תפקידים ציבוריים שונים, ובהם יו"ר שותפות חיפה-בוסטון. במטה יהב מספרים כי היוזמה הגיע מצדו של בנדר וכי בפגישה שנערכה בביתו של חיים גרשון, חברו הקרוב של יהב, אמנם עלה הנושא אך נשלל, והוחלט אז להמתין לתשובתה של יש עתיד.

 

 

כעת, לנוכח הדרישות של יש עתיד, גורמים במטה יהב אומרים כי אופציית בנדר חזרה אל השולחן וטוענים כי חיבור כזה עשוי להכניס למטה תקציב נאה שאמור היה להגיע מהמפלגה. מחר מתוכננת להתקיים פגישה נוספת בין אנשי מטה יהב לנציגי יש עתיד.

נציג יש עתיד בחיפה יוסי שלום: "אני לא מנהל משא ומתן דרך התקשורת. אם יש משהו – הם מוזמנים לפנות אלי ולדבר. אני לא מכיר את הסיפור הזה".

בנדר הסתפק ב"אין תגובה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. גילה, הדר

    ברור שרני בנדר הרבה יותר מוצלח, מוכשר ואטרקטיבי מיוסי שלום הכושל. בנדר יביא ליהב בוחרים ויכניס רוח חדשה וצעירה, שלום זה עוד מאותו מרק מעופש של פוליטיקה חיפאית דוחה. אם יהב יבחר בבנדר כנראה שאצביע לו.

  2. צביקה

    מסכן יהב. נתקע עם היוסי שלום הזה שלא מביא לו אפילו מצביע אחד, אנשים רוצים פנים חדשות ורעננות. מצד שני הןא מביא את המימון של יש עתיד. בעיה. הכסף אולי יגיע אבל יהב יפסיד.

  3. ניר

    יוסי שלום היה חבר מועצה גרוע במיוחד. לא תרם דבר. מי צריך אותו?

  4. עמרי

    חתנו של גד זאבי.. נו כמה צפוי
    זה שוב אותו יונה יהב עם קשרי הון שלטון ושיטת השקשוקה למזהמים ולקבלנים העושקים את העיר..
    נציגי קניונים בתור פעילי ציבור, זה מביך כבר.

  5. החילוני

    אם יצרפו נציג הקבלנים , אין מה להצביע לרשימה שלו . רק הירוקים

  6. טוב זה הזכיר לי מי זה יהב. לא ולא

    יונה יהב כרגיל:
    הון-שלטון-סרחון-מאיון…
    לא תודה. תישאר לך בפנסיה עם כל חבריך בעלי הקניונים והמזהמים

  7. אמיר

    לפחות שניים מהאנשים בצילום מעוררים בי בחילה. את בנדר אני לא מכיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר