רתם אלכסנדרי ויוסי שלום (צילומים: עלאא זעאתרה, מיכה בריקמן)
רתם אלכסנדרי ויוסי שלום (צילומים: עלאא זעאתרה, מיכה בריקמן)

מר"צ הודיעה: מאחדים כוחות עם יש עתיד

בתום פגישה בין יו"ר רשימת מר"צ רתם אלכסנדרי ליו"ר רשימת יש עתיד-צעירי חיפה יוסי שלום הכריזה מר"צ על איחוד רשימות. אלכסנדרי, שתוצב במקום הרביעי: "יש עתיד-צעירי חיפה בתמיכתנו אוחזת בפונטיציאל להיות הרשימה הליברל-דמוקרטית הגדולה ביותר. לא ניתן למה שקרה בבחירות לכנסת לקבוע גם את גורלה של חיפה"

פורסם בתאריך: 13.9.23 09:43

מר"צ ויש עתיד-צעירי חיפה מתאחדים. בתום פגישה שהתקיימה הבוקר (רביעי) בין יו"ר רשימת מר"צ רתם אלכסנדרי ליו"ר רשימת יש עתיד-צעירי חיפה יוסי שלום הכריזה מר"צ על איחוד רשימות עם יש עתיד-צעירי חיפה. על פי ההסכם שנחתם, אלכסנדרי תוצב במקום הרביעי ברשימה.

ממר"צ נמסר כי "לטובת הקמת בית ליברלי-דמוקרטי חזק ומאוחד ולטובת החזרת חיפה למסלול, אנחנו מאחדים כוחות עם יש עתיד-צעירי חיפה. לא ניתן למה שקרה בבחירות לכנסת לקרות פה בחיפה".

שלום: "חיבור זה הוא רק ההתחלה של שיתופי הפעולה הנוספים במחנה – שיתופים שיחזקו את המחנה הליברלי והדמוקרטי בחיפה. רק כך נשמור על צוויונה של העיר שאנחנו כל כך אוהבים, בשביל התושבים שחיים פה ואלו שעוד ירצו להגיע, עם פיתוח נכון של התעסוקה והמסגרות בעיר".

אלכסנדרי: "אסור לאבד קול ליברלי אחד במאבק על חיפה דמוקרטית ושוויונית. יש עתיד-צעירי חיפה בתמיכתנו אוחזת בפונטיציאל להיות הרשימה הליברל-דמוקרטית הגדולה ביותר, ולכן איחוד קולות המחנה חשוב מאי פעם. לא ניתן למה שקרה בבחירות האחרונות לכנסת, כאשר לא היינו מאוחדים, לקבוע גם את גורלה של חיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שלמה

    מקווה שהאלכסנדרה הזאת שאיו לי שמץ של מושג מי היא , מספיק אינטליגנטית כדי להבין שחברת מועצה היא כבר לא תהיה. מה שכן, יוסי שלום גרף לכיסו כמה מאות קולות, מבחינתו עסקה טובה.

  2. רונה

    איזה טעות עשית אלכסנדרי. למה נראה לך שמצביעי מרצ יצביעו ליש עתיד?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר