יצחק בלס חבוש במסיכת חזיר במסדרונות העירייה
יצחק בלס חבוש במסיכת חזיר במסדרונות העירייה

בלס הגיע לעירייה חבוש במסיכה של חזיר

חבר מועצת העיר יצחק בלס, מתומכי פעולות הדילול של חזירי בר, הגיע לבניין עיריית חיפה כשהוא עטוי במסיכה של חזיר. "קניתי 20 מסיכות של חזירים כי רציתי שחברי המועצה יחבשו אותן בישיבה האחרונה, אבל המסיכות הגיעו רק היום", הוא מסביר, "הלכתי כך כדי להנכיח את בעיית החזירים ולהדגיש שצריך לטפל בה"

פורסם בתאריך: 21.9.23 17:12

זה עוד לא היה לנו בקדנציה הנוכחית: חבר מועצת העיר יצחק בלס הגיע לבניין עיריית חיפה כדי להשלים את הגשת רשימתו חיפאים יחד למשרד הפנים, כשהוא עוטה במסיכה של חזיר.

בלס היה בין הקולות הבולטים במועצה להחזרת פעולות הדילול של חזירי הבר, ולא נמנע מהגשת הצעות לסדר היום שהצליחו לעורר תמיהה. ביוני 2020 הוא הגיש הצעה לסדר שכותרתה היתה "מיגור חזירי הבר" ובה הוא הציע לחזור לדלל חזירים ולשווק את בשרם – דבר ש"יכניס כסף לקופת העיר"; בדצמבר 2021 הוא הגיש הצעה לקרוא לרחוב הסמוך לבניין העירייה רחוב חזיר הבר; ובינואר 2022 הוא הגיש הצעה שבה השווה בין כלבים לחזירי בר והציע להצמיד לכל חזיר בר מטפל. "מה ההבדל בין כלב לחזיר בר? שניהם משוטטים בעיר, וגם ביניהם יש מסוכנים לציבור. העירייה מחזיקה בחזירי הבר, באלפי חזירי בר, כשהיא מעוניינת להחזיק בהם, עובדה שהטיפול בהם אין בו ממש. אם כך, שתדאג להם כמו שדואגים מחזיקי הכלבים לכלבים", כתב בלס בהצעתו.

 

 

בלס מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "קניתי 20 מסיכות של חזירים כי רציתי שחברי המועצה יחבשו אותן בישיבה האחרונה, אבל המסיכות הגיעו רק היום. הלכתי לפגישה עם נציגי משרד הפנים עטוי במסיכת חזיר כדי להנכיח את בעיית החזירים ולהדגיש שצריך לטפל בה".

ונכנסת עם המסיכה לחדר הישיבות?

"לא, הייתי איתה רק בחוץ. בפנים הם ביקשו ממני להוריד אותה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חחחח גאוני

    אפילו עם גימיקים ומסכות, בלס עדיף על הרשימות הגרועות למועצה… וכל העסקנים של בקניונים מעידן יהב שהולכים לחזור לבמשיך בעסקונה הקטנה שהרסה את העיר 20 שנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר