שמוליק מרמלשטיין, רמי קליינשטיין ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; משה מילנר, לע"מ; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
שמוליק מרמלשטיין, רמי קליינשטיין ועינת קליש רותם (צילומים: בועז כהן; משה מילנר, לע"מ; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

כנס הוקרה עם רמי קליינשטיין או תעמולת בחירות?

בעיריית חיפה רצו לקיים כנס הוקרה למתנדבים שנתנו יד למאמץ המלחמתי. התקציב לכנס - כ-100,000 שקל - אמור היה להגיע מתקציב החירום העירוני, אך הגזבר שמוליק מרמלשטיין התנגד לכך, וכעת מצטרפים אליו חברי מועצה בטענה כי מדובר בתעמולת בחירות של ראש העיר

פורסם בתאריך: 7.12.23 07:37

בעיריית חיפה ביקשו לקיים כנס הוקרה למתנדבים החיפאים ולעמותות החיפאיות שנתנו יד למאמץ המלחמתי. לפי התכנון, בכנס אמורה היתה להיערך הופעה של הזמר רמי קלינשטיין ולהעניק תשורות צנועות למתנדבים.

גורמים בעירייה טוענים כי התקציב לכנס – שנאמד ב-100,000 שקל – אמור היה להגיע מתקציב החירום העירוני. אלא שלדברי גורמים בעירייה, הגזבר שמוליק מרמלשטיין התנגד להוציא את הסכום המבוקש מתקציב החירום, וכעת מצטרפים אליו חברי מועצה בטענה כי מדובר בתעמולת בחירות של ראש העיר עינת קליש רותם לקראת הבחירות הקרבות.

 

 

יו"ר ועדת הכספים סגנית ראש העיר סופי נקש: "קליש רותם החליטה שהמלחמה נגמרה ושצריך לקיים אירוע למתנדבים כדי שהיא תוכל לבוא ולנאום, למרות שהיא יודעת שאסור לה כי אנחנו בתקופת בחירות. ראשית, לא נגמרה המלחמה, ושנית – שיקנו קודם כל ציוד לכיתות הכוננות. למי יש ראש וחשק בימים אלו לערב הוקרה? מכיוון שאין תקציב לכך, קליש רותם ניסתה לקחת תקציב מתקציב החירום, וזה ממש לא מקרה חירום. אחר כך היא ניסתה לקחת את הכסף מתקציב 'החג של החגים', וגם זה לא תקין. אין מקור תקציבי לכנס הזה. זו תעמולת בחירות. בעתות אלו עדיף להתנהל בצורה כלכלית מחושבת, ואם יש כספים פנויים צריך להפנות אותם לטובת דברים שהם באמת חירום".

גורמים בהנהלת העירייה הדגישו כי קליש רותם כלל לא עסקה בנושא זה, אך מהעירייה לא נמסרה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר