יניב שטרית (מימין) ועו"ד פז גולדהורן. כוח לקריה (צילום: גיל נחושתן)
יניב שטרית (מימין) ועו"ד פז גולדהורן. כוח לקריה (צילום: גיל נחושתן)

רשימה של תושבי קרית חיים תתמודד בבחירות

הרשימה בראשותם של יניב שטרית ועו"ד פז גולדהורן תתמודד על מקום במועצת העיר: "תושבי קרית חיים חווים כבר עשרות שנים קיפוח והזנחה. מגיע לנו הרבה יותר"

פורסם בתאריך: 22.5.18 11:19

שני תושבי קרית חיים הקימו רשימה חדשה על טהרת אנשי הקריה שתתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות על מקום במועצת העיר. שמה של הרשימה הוא עוצמה לקרית חיים ובראשה יעמדו הפעיל החברתי יניב שיטרית (40), המכהן כחבר הנהלת ועד קרית חיים, ועו"ד פז גולדהורן (38), בעל משרד עורכי דין בקריה וחבר הנהלת מועדון הכדורסל מכבי קרית חיים. כנס פתיחת קמפיין הבחירות של הרשימה יתקיים ביום רביעי, 29 במאי, בפאב ברברוסה בקרית חיים.

שטרית: "22,000 בעלי זכות הצבעה מתגוררים בקרית חיים, ואין אפילו סיעה אחת שמייצגת אותם במועצת העיר. אנחנו, תושבי קרית חיים, חווים כבר עשרות שנים קיפוח והזנחה. אנחנו יודעים שמגיע לנו הרבה יותר. הגיע הזמן להתעורר ולקחת את הגורל שלנו בידיים כדי להפוך את קרית חיים לפנינה. נמאס לנו להיות החצר האחורית של חיפה ולכן החלטנו שלקראת הבחירות הקרובות אנחנו הולכים לקחת את האחריות על הנעשה אצלנו".

 

 

לדבריו של שיטרית, אנשים בקריה גילו התלהבות מהרשימה החדשה. "לא ייתכן שעיריית חיפה רק תהנה מהמסים ומהמבנים שלנו ושהמסים האלה לא יחזרו אלינו לשכונה", הוא אמר, "כבר שנים אנחנו חשים זלזול מצד העירייה".

גולדהורן קרא לכל תושבי הקריה להצטרף לרשימה: : "בפעם הראשונה יהיה כוח אמיתי לקרית חיים שיוכל להשפיע מבפנים למען תושבי השכונה – כוח שהוא לא מוסת פוליטית, לא כפוף לראש העיר, נקי לגמרי, נטו קרית חיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר