יונה יהב ויניב בן שושן. תואם ציפי לבני? (צילום: ראובן כהן)
יונה יהב ויניב בן שושן. תואם ציפי לבני? (צילום: ראובן כהן)

האם בן שושן החל לעבוד כמנהל השטח במטה של יהב?

יניב בן שושן, שכיהן בעבר במועצת העיר מטעם סיעתו של יעקב בורובסקי והפסיד לאחרונה בבחירות לראשות סיעת הליכוד, טוען כי עדיין לא השיב להצעה לשמש בתפקיד מנהל השטח במטה של יונה יהב. ראש המטה שרגא ויצמן אומר שהוא כבר התחיל לעבוד

פורסם בתאריך: 30.5.18 16:29

יניב בן שושן, שהפסיד לשמשון עידו בבחירות על ראשות סיעת הליכוד לקראת הבחירות המקומיות, טוען כי הוא קיבל הצעה לשמש בתפקיד מנהל השטח במטה של יונה יהב אך עדיין לא השיב לה. מנגד, ראש המטה של יהב שרגא ויצמן אומר שלא רק שבן שושן נענה בחיוב להצעה אלא גם התחיל לעבוד עבור ראש העיר. יצוין כי בן שושן כבר הספיק לכהן בעבר כחבר מועצת עיר מטעם סיעת מהפך בחיפה בראשותו של יעקב בורובסקי. אז מי אמר זגזוג ולא קיבל?

 

 

בן שושן, קודם בורובסקי, אחר כך הליכוד ועכשיו יהב?

"מאז יום הבחירות בליכוד ועד היום עדיין לא פנה אלי המועמד שנבחר בהפרש זעום של שישה קולות כדי לנסות לאחד את סניף הליכוד בחיפה המחולק לשני מחנות שווים בגודלם. לפי תוצאות הבחירות הוצבתי במקום החמישי ברשימת הליכוד למועצת העיר. לצערי, הרושם שנוצר הוא שהמועמד הנבחר לא מעוניין בי ובחברי למחנה להיות חלק ממטה הבחירות של הליכוד ומסניף הליכוד ומנסה להדיר אותנו. בכל מערכת בחירות מעולם לא ישבתי על הגדר, וגם הפעם אני לא מתכוון להביט על מערכת הבחירות בעיר מהצד. עבורי זאת לא בחירה אלא חובה לשפר את חיינו בעיר. אני עושה זאת כתושב וכאבא לשלושת בנות. בשבועות האחרונים אני מקבל פניות רבות מכל המתמודדים לראשות העיר ומבטיח לקבל את ההחלטה הנכונה עבור מתפקדי הליכוד ותושבי חיפה. התחייבתי לדאוג לחיפה לפני הבחירות בסניף, ואעמוד בהבטחתי בדרך הטובה ביותר".

ויצמן, הגיוסים נמשכים?

"בן שושן בא אלינו לשמש באחד מתפקידי המפתח במטה. אנחנו כבר עובדים איתו והוא מנהל השטח במטה. יש אצלנו הרבה תפקידים ומבנה ארגוני מסודר. גם לצוותים של שי אבוחצירה יש תפקיד מכובד במבנה הארגוני".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר