מיכי אלפר (משמאל), מנחם שפירא וניר שובר. "ערכנו סבב פגישות בעיר עם מובילי דעת קהל"
מיכי אלפר (משמאל), מנחם שפירא וניר שובר. "ערכנו סבב פגישות בעיר עם מובילי דעת קהל"

"שפירא אמר 'זה לא נורמלי. לא ראיתי דבר כזה'"

מנחם שפירא, סגן ראש העיר בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית במפלגת דגל התורה, ביקר בחיפה ביחד עם מיכי אלפר מסיעת שס"ג. אלפר: "שאלנו אנשים ברחוב במי הם יבחרו. התשובות היו 'בשום אופן לא נצביע ליהב'"

פורסם בתאריך: 12.6.18 20:33

מנחם שפירא, סגן ראש העיר בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית במפלגת דגל התורה, שנחשב למוציא ומביא של המפלגה בכל הנוגע לבחירות המוניציפליות, הגיע היום (שלישי) לחיפה כדי לחוש את הדופק לקראת הבחירות. את שפירא ליווה חבר מועצת העיר מיכי אלפר מסיעת שס"ג (שמאגדת את כל הסיעות החרדיות במועצה), שכבר הצהיר שהחרדים שאותם הוא מייצג יתמכו בכל מי שיש לו את הסיכוי הטוב ביותר להדיח את יונה יהב מתפקיד ראש העיר. בין סיור לביקור הספיקו השניים להיפגש עם ניר שובר, אחד מהמתמודדים על ראשות העיר, ונושא השיחה המרכזי היה הדרך ליצירת גוש חוסם ליהב.

 

 

אלפר, שפירא יסייע?

"נפגשנו עם כמה מהמועמדים. ערכנו סבב פגישות בעיר עם מובילי דעת קהל, ובהם שובר שהוא איש מרכזי במערכת הבחירות הזאת. אנחנו עושים הכל כדי שיהב לא ייבחר. הסתובבנו בכרמל ובנוה שאנן ושאלנו אנשים ברחוב במי הם יבחרו. התשובות היו 'בשום אופן לא נצביע ליהב'. שפירא ראה את זה בעיניים ואמר 'זה לא נורמלי. לא ראיתי דבר כזה'. שפירא הוא האיש הבכיר ביותר בנושא המוניציפלי במגזר החרדי בכלל ובדגל התורה בפרט. הוא גורם משמעותי מאוד".

שובר, איש מרכזי?

"ברור לכולם כמה העיר חשובה לי ולכולנו, והכי חשוב זה שיהב לא יהיה ראש העיר הבא. זה הזמן להגיד לו תודה על 15 שנה בתפקיד, אסור לנו לעשות טעויות, ופה אני נכנס לתמונה כי צריך לאחד כוחות למען עתיד טוב יותר לתושבי חיפה ולעיר. לחיפה מגיע הרבה יותר. יש לנו הזדמנות חד פעמית להחליף ראש עיר מכהן. הפעם בוחרים בתקווה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. סימה

    איך הפך את עצמו בעל קיוסק שלא מפסיק לבלבל את המוח ללא שום קשר לכלום, למישהו שבכלל טורחים לצטט אותו? אמר כאן המגיב הקודם: אורן חזק הקטן. זה בדיוק זה. אורן חזן שהוא כלום בכלום, ואפילו לא האוריגינל.
    פעם הוא נגד ערבים, פעם בעד ערבים, פעם בעד חרדים ובתי כנסת ונראה אותו חי בשכונה חרדית ומציית להוראות.
    בתור ליצן חצר הוא מניח את הדעת אבל בתור מה הוא בדיוק מוצג כאן?
    עלבון לאינטליגנציה

  2. חיפאי ותיק יליד חיפה

    מי זה הדבר הזה
    בחיים לא שמעתי עליו לבטח לא על פועלו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר