חתימת הסכם האיחוד. יונה יהב: אני האזרח היחיד במדינה שהתנסה בניהול עיר בשלוש קטסטרופות" (צילום: בועז כהן)
חתימת הסכם האיחוד. יונה יהב: אני האזרח היחיד במדינה שהתנסה בניהול עיר בשלוש קטסטרופות" (צילום: בועז כהן)

יהב הכריז: "לא יהיה סיבוב שני" (וידאו)

בנאום במעמד חתימת הסכם האיחוד בין סיעת חיפה שלנו לסיעת יש עתיד-צעירי חיפה מתח ראש העיר יונה יהב ביקורת על מועמדים האחרים לראשות העיר וכינה אותם "מועמדים חסרי ניסיון שבעצם מועמדותם מעליבים אותנו"

פורסם בתאריך: 19.6.18 14:04

ראש העיר יונה יהב וסגנו שי אבוחצירה קיימו היום (שלישי) מסיבת עיתונאים משותפת בבית הסטודנט באוניברסיטת חיפה, שבה חתמו על הסכם האיחוד בין סיעותיהם – חיפה שלנו ויש עתיד-צעירי חיפה לקראת הבחירות המוניציפליות. "מה שאנחנו עושים היום זה להכניס לעשייה את דור ההמשך", אמר יהב על הצטרפותה של יש עתיד-צעירי חיפה לרשימתו, "אבל לא סתם דור המשך. זה דור שהוכיח את עצמו, שלא אצה לו הדרך, שלקח את הדברים מאוד ברצינות, שלמד וחקר ושאל. אני מסתכל על זה בהשתאות ואני שמח מאוד על החיבור הזה".

יהב אמר שהוא בטוח בניצחונה של הרשימה בראשותו והכריז: "לא יהיה סיבוב שני". יהב מתח ביקורת על חלק מהמועמדים האחרים שהודיעו כי ירוצו לראשות העיר ואמר: "אני מסתכל משמאלי ומימיני ואני רואה בעיקר מועמדים חסרי ניסיון שבעצם מועמדותם מעליבים אותנו, התושבים. זה לא פשוט. כשהציעו לי בכנסת להישאר ולהתמנות לשר בממשלה סירבתי. אמרתי שלא כל כך מעניין אותי לטפל בשטח צר. כשאתה שר השיכון אתה מטפל אך ורק בשיכון. כשאתה ראש עיר אתה מטפל בממשלה כולה – בשיכון, בתעסוקה, בעבודה, בחינוך, ובחיפה גם בביטחון. אתם ראיתם – אני האזרח היחיד במדינה שהתנסה בניהול עיר בשלוש קטסטרופות. אתם מאמינים שאם מתרגשת עלינו קטסטרופה אדם ללא ניסיון יכול לטפל בכך?".

לעומתו, אבוחצירה אמר כי הרשימה המאוחדת לא תנהל קמפיין נגטיבי ולא תשחיר את פניהם של המועמדים האחרים.

 

 

 

יהב מנה את מה שהוא מחשיב כהישגיו הגדולים: "החלטתי לרוץ לקדנציה הזאת כדי להשלים פרויקטים שישתלבו עם הפרויקטים הגדולים שעשינו עד היום ויביאו את העיר הזו לנקודת אל חזור. אני גדלתי פה, התחנכתי בבתי הספר של חיפה. אני מכיר כל אבן. היו שנים רבות שבהן העיר עמדה. עכשיו נבנות שבע שכונות חדשות שיכניסו לעיר 50,000 איש. שינינו את פניהן של העיר התחתית, של הדר, של מערב חיפה. הכל השתנה. העיר של היום היא לא העיר שקיבלתי בתחילת התפקיד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

34 תגובות
  1. אזרח מודאג

    אסור שאסון כזה יקרה. ובמידה וכן אני ומשפחתי עוזבים את חיפה

  2. משה

    אתה יותר מדי זמן בכיסא. כמו רבים אחרים שלא יודעים בעצמם מתי לפרוש, הציבור ילמד אותך ויבחר בד"ר עינת קליש לתפקיד שאותו אתה חושב להמשיך ולהחזיק ולהנות ממנעמי השלטון. אבד הכלח ונמאס לנו מפוליטיקאים שכמותך וגנרלים לשעבר. העיר זקוקה נואשות לרוח חדשה.

  3. אורון

    המון שקרים
    העיר התחתית והדר מדממות. המסחר כמעט פסק. מתחם ההיטק מתמ לא גדל בקצב ששאר מתחמי ההיטק גדלים. צעירים עוזבים את העיר.מקווה שינה ילך הביתה סוף סוף

  4. רות

    לפני שבונים שכונות חגשות כדאי לחשוב על שכונות כמו קרית חיים.
    הקריה נראית כמו מעברה בשנות ה 50, הביובים בתוך חצרות הבתים, הכבישים מלאים במהמורות, המדרכות מלאות בטלאים, והפרקים שבהם העיריה מתפארת מלאים בהרדופים רעילים.
    מה שבטוח שאני לא אבחר

  5. מ .גלר אזרח השכונה

    האם היה צריך בחירות בשביל לסתום את המהמורות בשדרות יהב (דרך הים)

  6. אנונימיות

    טוב נתחיל מה לא עשה עמרם או גוראל.ומה עשה יונה יהב נתחיל 1) מנהרות הכרמל
    2) מתרונית
    3) כביש חדש צמוד ללב המפרץ
    4) יהיה רכבל שעולה לאוניברסיטה
    5) כול התמ"א + הפינוי בינוי זה גם כלום.
    6) 3 שכונות חדשות 1) מערב חיפה 2)רמת הנשיא 3) כול ה תמ"א בחביב רייך
    6) חיפה חיפה דיי להיות מפונקים .

  7. יעקב איתן

    יהב עשה לנו ולך טובה פשוט תארוז ותסתלק בלי שאף אחד ירגיש. חלומי הוא שאני קם בבוקר ואתה אינך נוכח בחיפה.אני מתפלל למפתך בבחירות.

  8. רינה

    יונה יהב רע לחיפה ,צריך לפרוש ,בן 73 שיטפל בנכדים שלו,גם עובדי העיריה לא מתים עליו ,הכניס את בני דודנו לתפקידים בכירים ,הכניס את המרוקאי מקרית אתא להיות סגן שלו ,בלי לתת לו סמכויות ביצוע ,הרס כל חלקה טובה בעיר,אין נקיון כמו שצריך ,ארנונה גבוהה ,חוסר יכולת להתנגד לזיהום של בזן ,הגיע הזמן להחזיר את המפתחות .

  9. אבי כדורי

    האמת הוא צודק אלו שרצים לראשות העיר מעליבים את העיר חיפה..
    אבל יונה בן יונה יש לך מזל הערבים איתך…
    הליכוד לא מעמידים מישהו רציני אלא נלחמים אחד בשני זה מזלך אתה יונה..

  10. תושב חיפה שכבר לא ככ אוהב את חיפה

    יונה את הקדנציה האחרונה שלך אני לא אשכח הרבה זמן, פגעת בי כתושב,באיכות חיי, בנכסים שלי,מבחינתי לך לביתך ויפה שעה אחת קודם ותקח איתך את אבוחצירא שלא עשה כלום קדנציה שלימה .

  11. יוסי

    אני עזבתי אצ חיפה לפני 20 שנה וטוב שכך גועל נםש של עיר. גר בתל אביב יופי של עיר עם חידושים מסיבות וכיף

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגיעהזמן יונה שתפרוש ולך הביתה תן לצערים לחדש את חיפה מספיק יש הבטלה אין עבודה בחיפה

  13. אחלאם

    הגיעהזמן יונה שתפרוש ולך הביתה תן לצערים לחדש את חיפה מספיק יש הבטלה אין עבודה בחיפה

  14. אזרח ותיק

    יהב מראה פעילות רק בשנת בחירות עד אז הוא בתרדמת. יש עתיד עושה כאן את שגיאת חייה . החיפאים לא יצביעו למפלגה זו בבחירות.

  15. ציפי

    העיר מטורפת, מוזנחת,עם מערכת חינוך שלא עומדת בקריטריונים של עיירות פיתוח. בקטסטרופות העיר תפקדה לא בגלל יהב חדל האישים אלא בסכות עובדי העיריה המסורים שעושים עבודתם נאמנה למרות יהב ולמרות.מחסור בתקציבים שמוכנים לפרוייקטים ראוותניים ומיותרים.

  16. רפאלו

    יונה אתה צודק.אתה עף בסיבוב הראשון.מי שדאג לעלות את הארנונה.לקנוס בגלל חוסר חנייה.לשלוח פקחים בשבת בזמן תפילה.ולהתעלל באזרחים.לא ראוי לכהן כראש עיר.לכן יונה יש לי עיצה אטרקטיבית בשבילך.תתפטר לפני הבחירות.כך תחסוך עוגמת נפש לעצמך ולתושבים

  17. גיא

    בהתבסס על פועלך, דבריך ודרך הארץ שלך, הניסיון לא חשוב, וכל תינוק בן יומו ימלא את מקומך בהצלחה רבה יותר, בכבוד רב יותר ובהשגים מוצלחים יותר.. שלא נדע יותר קדנציות שלך ונאמר אמן.

  18. אבי הענק

    יונלה מי זה דור ההמשך??? האפס המאופס מהקריות, פרזיט, שניהם צריכים לעוף מהמפה הפוליטית בושה לעיר!

  19. כרמליה

    הוא יצר את הקטסטרופות של שריפות ב2010 ובשכונות הכרמל ואז בכרמלית מניהול כושל, אי הקמת תחנת כיבוי אש ברוממה וחוסר תכנון של העיריה לפינוי שכונות. וכרמלית בלי מערכת כיבוי בלי רשיון כבאות. אנשים בשריפה תושבים סחבו מזרונים לאודיטוריום מרוב "מוכנות" ו"ניהול". בניהול נכון לא היינו מגיעים לכדי קטסטרופה.

  20. רמי חן

    גם אני חושב שלא יהיה סיבוב שני… כי יהב ללא ספק, לא ייבחר!
    ואגב, הרווח יהיה כפול – כי תמנע הפיקציה שנקראת "צעירי חיפה" שקמה רק כדי לשרת את ראשה.

  21. דני

    הבנאדם איבד את זה הוא ניהיה לא. שפוי כבר כולם שונאים אותוווו דייי עוףףףף לנו מהחיים כבר נמאססס ממךךך

  22. חיפאי לשעבר פחות מודאג

    חיפה נשרפה כליל על מה הוא מדבר ההזוי הזה החברים הערבים שלו שרפו את חיפה שלש פעמים כלום הוא לא עשה בשביל זה !!!! אתה דיקטטור שפל המפלה שלך תיהיה כל כך כואבת עד ללבנון ישמעו את הבכי שלך!!! בכל מיקרה אתה הרסת את חיפה עד היסוד כל העיר התחתית ניראת כמו פח השפה גדול !! בוא נקווה שקאליש רותם תתקן את כל העווולות שלך!!??

  23. רובי

    אתה הקטסטרופה הכי גדולה ,אתה והסגנית שלך ,שני חבובות במרפסת למעלה שצוחקת עלינו ,מי רוצה ראש עיר בן 79 בסוף הקדנציה הבאה??? יאללה טוס לדניה

  24. יהודה

    יונה די מיצית , אתה כבר לא יכול לתרום יותר , תראה איזה תגובות יש כאן ותבין לבד , מקווה שראש/ת העיר הבא/ה יסכימו לפגוש אזרחים בלשכתם ולא רק סלבים , ונקווה גם שהתקשורת המקומית המלקקת לך לא תעזור הפעם ותתן לך ללכת

  25. דני דין

    יהב רומס את האזרח הקטן בניגוד להצהרות שלו לפיו הוא מגינו של האזרח שרלטן שכל שאיפתו לשבת על כיסא הגדול עליו זמנו עבר מזמן אל יאחז בקרנות המזבח הרסת לבד את העיר שכונות חדשות ריקות מדיירים אינן מודל להתרחבות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר