ניר שובר ותומר פינס. "אני מקווה שמפלגת העבודה לא תכניס את שובר לרשימתה"
ניר שובר ותומר פינס. "אני מקווה שמפלגת העבודה לא תכניס את שובר לרשימתה"

יו"ר המשמרת הצעירה במפלגת העבודה נגד שובר

יו"ר המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה תומר פינס שלח מכתב למזכ"ל העבודה בדרישה שהמפלגה תתנער ממועמדותו של ניר שובר לראשות העיר ולמועצת העיר. הסיבה: התבטאויות גזעניות נגד ערבים. שובר: "הוא לא יגיד לי מהי אהבת המדינה"

פורסם בתאריך: 25.6.18 18:09

המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה נגד ניר שובר: יו"ר המשמרת הצעירה תומר פינס שלח מכתב למזכ"ל המפלגה ערן חרמוני שבו הוא דורש מהמפלגה להתנער ממועמדותו של ניר שובר לראשות העיר ולמועצת העיר. לדבריו של פינס, דרישתו נובעת מהתבטאויותיו של שובר באשר להפגנות שנערכו בעיר ולעימותים בין יהודים לערבים ומפוסטים שהוא פרסם ברשתות החברתיות בעניין זה.

פינס נחשב למקורבו של ח"כ עמיר פרץ בעוד ששובר נמנה עם מקורביו של יו"ר המפלגה אבי גבאי, והיריבות בין שני בכירי העבודה ידועה לכל.

וכך כתב פינס במכתבו לחרמוני: "הובא לידיעתי שנשקלת מועמדותו של ניר שובר לראשות עיריית חיפה מטעם מפלגת העבודה. חיפה היא עיר שמסמלת יותר מכל בישראל את דו הקיום בין יהודים לערבים – מוסלמים ונוצרים. שובר מייצג בדבריו ובפעולותיו את ההיפך ממה שתנועת העבודה צריכה להציג לאוכלוסיה הערבית בישראל – גזענות, הסתה ואי רצון לנהל שיח מורכב המקרב בין האוכלוסיות. בין דבריו הבעייתיים ניתן למנות ארגון הפגנה נגד 'האספסוף הפלסטיני', פרסום דברים בעניין העדפת העסקת יהודים ו'חיפה יהודית יותר'. על מפלגת העבודה להראות לאזרחיה הערבים של המדינה כי היא הכוח הציוני הפרוגרסיבי אשר מאמין בחיים משותפים, במיוחד בעיר כמו חיפה. אני קורא להנהגת המפלגה להתנער ממועמדותו של שובר ובוודאי לא למנותו למועמד מטעמה".

 

 

פינס, יש קשר בין שליחת המכתב להיותך מקורב לפרץ?

"יש לי חברים טובים בכל המחנות. בנושא הגזענות נגד ערביי ישראל אני עקבי מאוד ואין פה שום דבר אישי. את שובר פגשתי כמה פעמים והוא בחור נחמד, אבל זה עניין עקרוני ואני עומד עליו ומוכן לשלם מחיר. אין לי שום דבר פוליטי להרוויח מכך. את פרץ לא מעניין מי זה שובר בחיפה. אני מקווה שמפלגת העבודה לא תכניס את שובר לרשימתה, ויותר מזה – אני מקווה שמפלגת העבודה תרכיב במיוחד בחיפה רשימה שפונה אל התושבים הערבים ובוודאי שלא תעשה את ההיפך".

שובר, בחור נחמד?

"אין לי מה להגיב על השטויות האלה. אני ממשיך בעשייה. המלחמה המכוערת של אנשי פרץ באנשי גבאי לא מפתיעה אותי. הם חסרי משמעות. חשוב לציין שאותו משפט שעליו מתבסס פינס – 'אספסוף פלסטיני השתלט על חיפה' – כוון להפגנות במושבה הגרמנית נגד חיילי צה"ל, נגד המדינה ונגד דגל ישראל שאני כל כך אוהב. אני דור רביעי במפלגה ובטח ובטח שחברי למפלגה פינס לא יגיד לי מהי אהבת המדינה ומהו קיום משותף בין יהודים וערבים. שלא ישכח מאיפה הוא בא".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. נופי

    איך אפשר בכלל להתייחס ברצינות לאורן (חזן) הקטן שמומחה בלעשות בלפים ןלייקים לעצמו? החזקת מגבאי קצת יותר חכם.

  2. דני

    יא טמבל, הוא לא אמר לך מהי אהבת המדינה, הוא אמר לך שאתה חתיכת גזען. לך תתמודד עם זה כי ככה דיברת והתנהגת.

  3. יעקב אתגר

    ההתבטאות של שובר כנגד השבאב החיפאי הייתה במקומה. אין ולא היה בחיפה דו קיום אלא בראש הילדותי של החולמים. אלה אינם ערביי חיפה וישראל אלה פלסטינאים עם שאיפות לאומיות ורצח בעיניים. לו רק יכלו כי אז כל החיפאים היו בים. הם מחכים ומתפללים ליום בו יונף על בניין העירייה דגל פלסטין.

  4. תגובה ליעקב

    בכל מקום בעולם הנורמאלי למיעוט יש זכות להניף את דגלו הלאומי, זה פטנט שעובד נפלא בכל רחבי אירופה, בקטלוניה, בדרום סלובקיה, אצל מיעוטים בשוודיה, אפילו אצל הכורדים בעיראק, רק בישראל המיעוט נדרש להיות חסר זהות לאומית ונאסר עליו להניף את דגלו הלאומי.
    דו קיום זה כשעל שתי מרפסות שכנות מונפים דגל ישראל ודגל פלשתין בשכנות טובה, שלום, ושוויון.
    לעניין הזריקה לים ושלל המצאות מבית היוצר של כל העולם נגדנו… מעולם לא שנאנו זרים, אנו רק ביקשנו לא להפגע מהגירה. בעבר התיישבו בינינו בהאים, ארמנים, צ'רקסים, וקהילות דתיות קמו על בסיס רעיונות זרים (כמו האחמדים), וכולם חיו בשלום, הגיע הזמן גם אנשים כמוך יחיו במזה"ת בשלום ולא ישללו מאיתנו את הכות לזהות לאומית.

  5. חיפאים (לא) מצייצים

    אם חשבתי לבחו בשו…..- לאחר כמה פוסטים הבנתי כי אין טעם- מעדיף את הסבל של היום מאשר את הסבל שיהיה

  6. מחנה ציוני האמנם?

    שובר צודק לגבי הפרחחים הערבים שונאי המדינה, 100% צודק.
    אם מפלגת העבודה רוצה אי פעם להגיע לעמדת שלטון עליה להפסיק לנסות לטייח את מפקדי הארגזים
    שבהם אותם פרחחים שונאי המדינה מחליטים מי יהיה היו"ר בעבודה ומה יהיו דעותיו.
    מחנה ציוני? איפה קולכם הציוני נגד האנטי ציונים??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר