רועי שווץ. "לא היו לי כוונות להצטרף לפוליטיקה המקומית"
רועי שווץ. "לא היו לי כוונות להצטרף לפוליטיקה המקומית"

שווץ ירוץ למועצת העיר ברשימה של גולן שטיינברג

רועי שווץ, איש נדל"ן ומנכ"ל אגודת מכבי חיפה, הודיע על הצטרפותו לרשימת חיפה בשבילנו בראשותה של עו"ד שרית גולן שטיינברג. שווץ: "מי שבאמת רוצה להשפיע חייב לשבת במקומות שאפשר להשפיע בהם ולא מאחורי המקלדת ולכתוב טורים ופוסטים"

פורסם בתאריך: 17.8.18 18:34

איש הנדל"ן ומנכ"ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ הפתיע היום (שישי)  את חבריו עם הודעת ווטסאפ שבה הוא מודיע על הצטרפותו לרשימת חיפה בשבילנו בראשותה של עו"ד שרית גולן שטיינברג.

בהודעתו כתב שווץ: “אחר התלבטות החלטתי שלשבת מאחורי המקלדת זה לא מספיק ובחרתי להתמודד על מקום במועצת העיר חיפה על מנת לנסות להשפיע ולהזיז דברים כחבר מועצה. אני מאמין שאפשרי לשנות ולשפר הרבה דברים בעיר ושמישהו צריך לעשות עבורנו, התושבים, את העבודה, ולכן הצטרפתי לרשימת חיפה בשבילנו בראשות שרית גולן שטיינברג שהוכיחה עשייה אמיתית בכהונתה האחרונה כחברת מועצת העיר. אתן לה את הרוח הגבית להמשך עשייה ולהרחבת הנושאים שזקוקים לטיפול ולדחיפה בעיר".

 

 

שווץ, הפתעת.

"לא היו לי כוונות להצטרף לפוליטיקה המקומית והיו לי הצעות מרשימות נוספות, אבל לאחר שישבתי כמה פעמים עם שרית, שאני מכיר אותה היטב, הגעתי להחלטה שמי שבאמת רוצה להשפיע חייב לשבת במקומות שאפשר להשפיע בהם ולא מאחורי המקלדת ולכתוב טורים ופוסטים. התחברתי לשרית בגלל הכוונה האמיתית שלה להיות במועצה כדי לסייע לתושב ולקדם דברים לטובת העיר ולא על מנת לחפש תפקיד או ג'וב אישי".

גולן שטייברג, שחקן חיזוק?

"רועי הוא אדם מוכשר שתורם לחיפה כבר שנים רבות בשלל תחומים, ובעיקר בכל הקשור לפיתוח ולהכשרת ספורטאים בספורט העממי. הקשר הראשוני שלי איתו נוצר כשגייסתי אותו למבצעי תרומות למשפחות נזקקות, ומבחינתי זה אומר המון עליו ועל מה שהוא יכול להביא לרשימה. מעבר לכך שהוא מנהל מוכשר שהביא את אגודת מכבי חיפה להישגים, אני משוכנעת שההיגיון והערכים שהוא מביא איתו יהפכו אותו לחבר מועצה מצוין".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. איילין

    לעשות הכל מכל וכל…כדי שיהב לא יבחר…אסור שהוא יבחר שוב…אני אתכם רועי שווץ ועו"ד שטייברב……בהצלחה רבה…

  2. בובי

    העיקר שיונה יהב לא יבחר שוב…ניתן כוח לעו"ד שטיינברג ורועי שווץ….בהצלחה

  3. להתאחד עם עציוני, חייבים מהפך

    להערכתי עציוני היחיד שיכול להדיח את יהב.
    כל הסיעות של השכונות עם אנשי השטח צריכים לתמוך בו.
    רק איתו יהיה המהפך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר