סיגל ציוני ועינת קליש רותם. "הבטחתי להיות האמא של כולם במועצת העיר - הבטחתי וקיימתי"
סיגל ציוני ועינת קליש רותם. "הבטחתי להיות האמא של כולם במועצת העיר - הבטחתי וקיימתי"

ציוני חוצה את הקווים לסיעת חיים בחיפה

סיגל ציוני, שבקדנציה הנוכחית מכהנת במקום השלישי בסיעת חיפה שלנו בראשותו של יונה יהב, עוברת לסיעת חיים בחיפה של עינת קליש רותם. במסגרת ההסכם בין השתיים נקבע כי ציוני תוצב באחד מארבעת המקומות הראשונים ברשימה

פורסם בתאריך: 19.8.18 15:39

סערה במערכת הפוליטית: סיגל ציוני, שבקדנציה הנוכחית מכהנת במקום השלישי בסיעת חיפה שלנו בראשותו של יונה יהב, חוצה את הקווים ועוברת לסיעת חיים בחיפה של עינת קליש רותם. במסגרת ההסכם בין השתיים נקבע כי ציוני תוצב באחד מארבעת המקומות הראשונים ברשימה של קליש רותם.

כבר לפני כחודשיים פורסם כאן על מגעים חשאיים בין קליש רותם לציוני,  אך יהב היה בטוח שהיא תישאר ברשימה המאוחדת שלו ושל יש עתיד-צעירי חיפה, שבה היא היתה מיועדת לאייש את המקום החמישי.

 

 

ציוני: "הבטחתי להיות האמא של כולם במועצת העיר – הבטחתי וקיימתי. הבטחתי שאהיה רק במקום שבו האג’נדה, הדרך והשליחות הציבורית שלי למען החינוך ורווחתם של ההורים והילדים, והטיפול בפרט אותו אני מקדמת ברציפות כמה עשורים, יבואו לידי ביטוי ויקוימו באופן מוחלט ומלא. זה מה שתמיד עמד לנגד עיני, בשביל זה יצאתי לדרך, עם זה המשכתי עד היום ועם זה אמשיך גם הלאה. לאחר לבטים רבים החלטתי להצטרף לרשימת חיים בחיפה בהנהגתה של קליש רותם. מצאנו מכנים משותפים רבים, ואני בטוחה שנוכל לעבוד ביחד בשותפות מלאה ומיטבית כדי לקדם את הנושאים שבנפשי בתחומי החינוך, ההורות, הקהילה וקידום מעמד הילד – תחומים שבהם אני עוסקת בהתנדבות זה 27 שנים, חמש שנים מהן במועצת העיר. עקבתי אחר עבודתה של קליש רותם במועצת העיר, ואני מאמינה שהיא תהיה ראש עיר טובה לחיפה".

קליש רותם: "אני מודה לציוני על האמון ועל התמיכה שלה בי ובסיעת חיים בחיפה. היא תשמש מחזיקת תיק החינוך ותטפל בכל נושאי החינוך, ההורות, הקהילה וקידום מעמד הילד. הצטרפותה לרשימה שלנו מהווה חיזוק משמעותי והוכחה נוספת לכך שהעבודה הקשה שלנו במועצת העיר בשנים האחרונות הביאה להישגים משמעותיים שלא נעלמו מעיני הציבור החיפאי, וגם לא מעיניה של ציוני. אני בטוחה שביחד איתה ועם כל האנשים המצוינים של חיים בחיפה נביא את הבשורה ואת השינוי החשובים כל כך לעיר ושכל הציבור מחכה להם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דני דין

    כשהאוניה טובעת כל העכברים בורחים יהיו עוד עריקות ממחנה יהב לקאליש מבין כל בר דעת

  2. ממש הזוי

    מי זאת סיגל ציוני?
    עינת איך אפשר לטעון שיהב ואנשי סיעתו כשלו בניהול העיר ואז לצרף אותה אליך?? את לא רואה את האבסורד.. הזייה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סיגל ציוני היא נכס לתושבי חיפה והקריות והדמות נערצת ואמינה.היא עשתה ועושה רבות למען ילדי חיפה , קרית חיים ושמואל והורים.היא רואה כל ילד /ה כיאלו הוא הילד/ה שלה מעבר להתחייסות ההורים ילדיהם זכו למענה הולם ואמיתי בכל פנייה . משרד החינוך והעירה כולה וביחוד העומדים בראשה צריכים להודות לה על כל משעשתה ועושה עבורם בכל הקשור בחינוך ובבעיות הקשורות בכך ביחוד בבעיות שיש בבתי הספר בחיפה ,קרית חיים ושמואל. היא לוחמת וישרה .מיצגה את ההורים וילדהים בנאמנות ובכל מחיר. היא באמת האמא של כולם. היא דמות נערצת ואהודה.אנחנו ההורים נעמוד לצידך תמיד כי הוכחת לנו במשך עשורים כי הינך משתנה. יונה -באמת הפסדת אותה היא זו שעשתה ופחות דברה בניגוד לאחרים .
    היא לא זנחה את דרכה וערכיה .היא כנה עם עצמה ואחרים. אנו שמחים שעשת את הבחירה הנכוה והמרווחים העיקרים היו וישארו ההורים והילדים. גם בימים אלה היא מנסה לפתור בעיות ולישב סיכסוים בין הורים למערכת החינוך בדרישות הלגיטמיות .
    סיגל היקרה יש לך במה להתגאות ותמשכי בדרכך הנעימה והטהורה . יהיו כאלה שישלחו להכפיש את שמך אין מה להתחייס ומשלא טוב לו שילך לשתות …….. נכון.
    סומכים ובוטחים בך. בהצלחה לכולנו.

  4. אסף גובנה

    סיגל ציוני היא נכס לתושבי חיפה והקריות .היא דמות נערצת ואמינה.היא עשתה ועושה רבות למען ילדי חיפה , קרית חיים ושמואל והורים.היא רואה כל ילד /ה כיאלו הוא הילד/ה שלה מעבר להתחייסות ההורים ילדיהם אנו זכו למענה הולם ואמיתי בכל פנייה . משרד החינוך והעירה כולה וביחוד העומדים בראשה צריכים להודות לה על כל המאמצים והשקעה שעשית ובאודך עושה בכל הקשור בנושא הורות וחינוך.מתן פתרונות לבעיות הקשורות בכך ביחוד בבעיות שיש בבתי הספר בחיפה ,קרית חיים ושמואל. היא לוחמת וישרה .מיצגה את ההורים וילדהים בנאמנות רבה ובכל מחיר. היא באמת האמא של כולם. היא דמות נערצת ואהודה.אנחנו ההורים נעמוד לצידך תמיד כי הוכחת לנו במשך עשורים מה היא נאמנות , נתינה והמון אכפתיות.
    יונה -באמת הפסדת אותה היא זו שעשתה ופחות דברה בניגוד לאחרים .
    היא לא זנחה את דרכה וערכיה .היא כנה עם עצמה ואחרים. המרווחים העיקרים היו וישארו ההורים והילדים. גם בימים אלה היא מנסה לפתור בעיות ולישב סיכסוים בין הורים למערכת החינוך בדרישות הלגיטמיות .
    סיגל היקרה , תושבי קרית חיים זוכרים לך וחבים לך המון הערכה וכבוד. יש לך במה להתגאות ותמשכי בדרכך הנעימה והטהורה .
    סומכים ובוטחים בך. בהצלחה לכולנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר