מנדי זלצמן. יכפה סיבוב שני? (צילום: מיכה בריקמן)
מנדי זלצמן. יכפה סיבוב שני? (צילום: מיכה בריקמן)

הסקר של זלצמן: יהב – 27%, קליש רותם – 21%, זלצמן – 11%

לפי סקר שהזמין מנדי זלצמן ממכון הגל החדש ושבו השתתפו של 1,003 נשאלים, המועמד הטרי התייצב במקום השלישי. ממטהו נמסר: "כמעט אין תקדים לכניסה מרשימה כל כך למרוץ"

פורסם בתאריך: 2.9.18 18:54

במטהו של המתמודד לראשות העיר מנדי זלצמן ערכו סקר כדי לבדוק את הלך הרוח בציבור בעקבות הקמפיין האגרסיבי שמנהל האסטרטג אייל ארד מאז שזלצמן הכריז על כניסתו למרוץ. כפי שנחשף כאן, זלצמן שוקל לבקש את תמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אך הוא המתין עם הפנייה לנתניהו עד שקיבל לידיו את הנתונים שסיפק הסקר.

בסקר שערך מכון הגל החדש ושהקיף 1,003 נשאלים קיבל ראש העיר יונה יהב 27 אחוז מהקולות, עינת קליש רותם קיבלה 21 אחוז, זלצמן 11 אחוז, דוד עציוני שבעה אחוזים, ישראל סביון שלושה אחוזים ואביהו האן שני אחוזים. 30 אחוז ממשתתפי הסקר השיבו שהם עדיין לא החליטו במי הם יבחרו.

במקביל ערכו במטה שיחות טלמרקטינג בקרב 6,000 מתושבי חיפה שמהן עולה תמונה דומה לזו שעלתה מהסקר: 13 אחוז הביעו תמיכה בזלצמן ונכונות לעזור, 43 הביעו תמיכה במועמד אחר, 39 אחוז התלבטו לגבי בחירתם וחמישה אחוזים הצהירו כי הם לא יצביעו לאף מועמד.

 

 

ממטה זלצמן נמסר: “אנו שואבים עידוד מכך שאחרי שלושה שבועות בלבד מתייצב זלצמן במקום השלישי וכופה סיבוב שני על הבחירות בחיפה. כמעט אין תקדים לכניסה מרשימה כל כך למרוץ, כאשר יהב תקוע על אותו אחוז נמוך כבר תקופה ארוכה. הקולות של מחנה רק לא יהב מתחילים לפנות אל זלצמן כאלטרנטיבה ראויה בעיניהם לעמוד בראשות העיר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דני דין

    יהב מתכונן לקדנציה האחרונה שלו ואם זה כך הרי שירשה לעצמו להתנהל ללא דין או דיין עובדה שיכולה לגרום לנזקים . חיפה זקוקה למועמד שעשוי להבחר לקדנציה שניה ולפיכך יתאמץ להוכיח את עצמו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר