ח"כ אכרם חסון. "בימים הקרובים אשב עם משה כחלון ונבדוק את כל מה שצריך" (צילום: אמיל סלמן)
ח"כ אכרם חסון. "בימים הקרובים אשב עם משה כחלון ונבדוק את כל מה שצריך" (צילום: אמיל סלמן)

האם ח"כ חסון באמת תומך בעציוני?

דוד עציוני הגיע לטקס הרמת כוסית שארגנה מפלגת כולנו, ובמטהו חוגגים עם סרטון תמיכה של ח"כ אכרם חסון. אבל האם החגיגות לא היו מוקדמות מדי?

פורסם בתאריך: 12.9.18 16:33

למרות שיו"ר מפלגת כולנו ושר האוצר משה כחלון הביע תמיכה בראש העיר יונה יהב, יועצו לשעבר והמתמודד על ראשות העיר דוד עציוני ממשיך לנסות לגייס תמיכה משורות המפלגה. אחרי שהשר יואב גלנט כבר הביע את תמיכתו בעציוני בניגוד לעמדת היו"ר שלו, הגיע המועמד הצעיר לטקס הרמת כוסית של המפלגה שאורגן עבור פעיליה בבית אחווה ברחוב תל אביב בנוכחותם של ח"כ אכרם חסון ומנכ"ל כולנו יואב רפאל.

עציוני התיישב בשולחן הכבוד לצדו של חסון, ובמטהו טוענים שהם אוחזים בסרטון תמיכה שבו אומר אותו חסון: “אין ספק שעציוני שנמצא הוא חוד החנית של כולנו. זה אדם שאני כל הזמן מביא אותו כדוגמה לצעיר מצליח. הוא היה בלשכה, עשה סדר, קידם הרבה דברים, לא היתה אצלו ביורוקרטיה, הוא לא דוחה אנשים, לא משקר ולא ממציא סיפורים. הוא סוג האנשים שאנחנו זקוקים להם בחברה הישראלית כי נמאס מהביורוקרטיה, נמאס מהשקרים". אבל למרות שבמטה של עציוני מתגאים בתמיכה של חסון, ממהר הח"כ לשכך את ההתלהבות.

 

 

חסון, אתה תומך בעציוני?

"אני שייך למפלגה ואני צריך להתייעץ עם המפלגה. אני מכבד את כולם, ובימים הקרובים אשב עם כחלון ונבדוק את כל מה שצריך. עציוני בא לטקס הרמת כוסית, זה לא היה כנס פוליטי".

עציוני, מה עשית שם?

"תראה מה שאכרם אמר – זו הבעת תמיכה חד משמעית. אי אפשר להתבלבל. באתי להגיד חג שמח לפעילים שרובם תומכים בי. לא מגיע להם? זה לא לחתור תחת מישהו, אני הרי אני אחד ממייסדי המפלגה, אני מההתחלה שם, אז באתי לברך את האנשים בברכת חג שמח".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר