ישראל סביון ומנדי זלצמן. לא מרימים ידיים (צילומים דורון גולן, עופר וקנין)
ישראל סביון ומנדי זלצמן. לא מרימים ידיים (צילומים דורון גולן, עופר וקנין)

האן לא לבד: גם זלצמן וסביון ממשיכים במרוץ

בסביבתו של מנדי זלצמן טוענים כי הוא לא נכנע ללחצים שהפעיל עליו גד זאבי לפרוש מהמרוץ ולתמוך בעינת קליש רותם. ישראל סביון: "אני לא מתואם עם אף אחד ומחויב אך ורק לבוחרים שלי"

פורסם בתאריך: 28.10.18 11:16

אחרי שדוד עציוני פרש מהמרוץ לראשות העיר ואביהו האן הודיע כי הוא ממשיך לרוץ עד לסופה של ההתמודדות, מנדי זלצמן וישראל סביון בישר היום (ראשון) כי הם לא פורשים וממשיכים את התמודדותם על ראשות העיר.

ממטהו של זלצמן נמסר ל"כלבו – חיפה והצפון": "זלצמן ורשימת חיפה מתעוררת ממשיכים בהתמודדות על ראשות העיר עד הסוף הטוב. הרשימה ניצבת מאחוריו ללא סיג". אלא מאחורי הקלעים מספרים כי איש העסקים גד זאבי, שתמך עד כה בזלצמן מעל כל במה תקשורתית, ניסה לשכנע אותו להסיר את מועמדותו ולתמוך בעינת קליש רותם, מכיוון שלדבריו היא בעלת הסיכויים הגדולים ביותר להיבחר ולהדיח מכיסא ראש העיר את יונה יהב יהב – האיש שזאבי רוצה לראות אותו הולך הביתה. בסביבתו של זלצמן מציינים כי למרות הלחצים מצדו של זאבי הוא החליט להישאר נאמן לדרכו ולקהל בוחריו ולרוץ עד הסוף.

ההערכות כי זלצמן יפרוש ויתמוך בקליש רותם התרבו לאחר שהוא תמך במאבקה בבית המשפט המחוזי ובבג"ץ, ואף התייצב בהפגנת התמיכה בה שנערכה במרכז הכרמל לאחר שהמחוזי אישר את פסילתה.

 

 

גם במטהו של סביון הודיעו כאמור כי הוא ימשיך בהתמודדותו על ראשות העיר. "אנו מבקשים לדחות את גל השמועות השקריות", נמסר מהמטה, ואילו סביון עצמו אמר: "אני ממשיך להתמודד על ראשות העיר ביחד עם רשימת אוהבי חיפה שמתמודדת למועצת העיר. מישהו או מישהי הקפיד או הקפידה להשקיע בנו מאמץ מיוחד ולהריץ שמועות לאורך כל הקמפיין. אני לא מתואם עם אף אחד ומחויב אך ורק לבוחרים שלי".

לדבריו של סביון, "קליש רותם חיסלה כל משא ומתן קואליציוני. לפי ההבטחות שלה יהיו לה שבעה סגנים. היא הבטיחה תפקיד של סגן למיכי אלפר, תפקיד של סגן לעציוני – וכתוצאה מכך תפקיד של סגן ליואב רמתי מהבית היהודי – תפקיד של סגן לבית היהודי, תפקיד של סגן לנכים ומנצחים, תפקיד של סגן מגיע למר"צ, ויש לה את הסגן נחשון צוק שמלווה אותה לכל אורך הדרך. היא כנראה בונה על זה שמחצית מהם לא יעברו את אחוז החסימה. מסתבר שכאדריכלית היא לא באמת עילוי בתכנון. קליש רותם נתנה לשלל מפלגות את מה שהיא יכולה ואפילו את מה שהיא לא יכולה. ממתי אדריכלית ומומחית בתכנון ערים מוותרת מראש על הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה? האשה הזו החליטה ללכת על תפקיד ראש העיר בכל מחיר. אני לא מאמין בדילים ובשטיקים. ככה לא משיגים את השלטון. אצלי מילה זו מילה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מנדי זלצמן המועמד הכי ראוי להוביל את חיפה

    הייתי בחוג בית שלו אתמול ונדהמתי מהאיש ואנשי הרשימה שלו.
    אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, רהוטים, איכותיים ומאשימים.

    באתי קליש יצאתי מנדי.

  2. דני דין

    יהב נדבק לכסא כל האמצעים הפוליטים כשרים להוריד אותו ולהפוך אותו לגימלאי.

  3. יוני

    הגיע הזמן שאדריכל העיר ילך הביתה הוא תוקע את כל הפרוייקטים בעיר אשר צריכים לקבל את החתימה שלו.
    האם אתה ראש עיר? או האם אתה אדריכל העיר?
    צא לפנסיה יונה אנחנו ועובדי העירייה לא אוהבים אותך גם אם תנסה שהמנכל יעשה בשבלך את העבודה עם עובדים העירייה ואפילו הפקידה של המנכל לא תעשה את העבודה כי אנחנו לא אוהבים אותך.
    תעזוב אותנו כבר.
    במקום שתאחד אותנו פילגת את העיר בין ערבים לדתיים כאשר מה שמעניין אותך זה רק הערבים בעיר אל תשכח שיש גם דתיים בעיר הזו שאתה ממש לא אוהב.
    לא פלא הערבי בשד בן גוריון תלה את השלט של קליש ובקשת מפעילים ערבים שלך שיבקשו ממנו להוריד אותו.
    תתבייש לך.
    אתה תוקע לו פרוייקט בכבביר רק בגלל שהוא לא הסתדר עם האחמדים תתבייש.

  4. הביתה. עוד 36 ש' להתחלה חדשה

    לא זאבי רוצה לראות את השקשוקה הכושלת הולכת הביתה אלא
    כל חיפה!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר