אביהו האן. "לא נירתע אף פעם ולא נתכופף בפני אף גורם אינטרסנטי או פוליטי" (צילום: מירב שדה)
אביהו האן. "לא נירתע אף פעם ולא נתכופף בפני אף גורם אינטרסנטי או פוליטי" (צילום: מירב שדה)

למרות הלחצים הודיע האן: "מתמודד עד הסוף"

יו"ר רשימת הירוקים אביהו האן הודיע שבכוונתו להמשיך להתמודד על ראשות העיר. הירוקים: "גם כעת, כשבריתות פוליטיות מוזרות של אינטרסים צרים קמות להן בדקה ה-90 במטרה לטרוף מחדש את הקלפים, אומר האן לבוחריו 'אני מתמודד עד הסוף'"

פורסם בתאריך: 28.10.18 08:25

יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן הודיע הבוקר (ראשון) כי הוא ממשיך בהתמודדותו על ראשות העיר ואינו מתכוון לפרוש ממנה. "אנחנו הכתובת האותנטית ביותר לכל מי שמאוכזב ממה שקורה במערכת הבחירות הכי פוליטית, הכי פחות ערכית והכי אינטרסנטית שהיתה אי פעם בחיפה".

לדבריו של האן, "במהלך חודשים ארוכים של מערכת הבחירות רוויית ההסתה וההשמצות האישיות חסרות הרסן שידעה העיר מעולם, לא נרתעתי מעמידה נחושה על אמונתי ועל האידיאולוגיה הנקייה של סיעתי. לא חששנו מהבעת דעות נחרצות גם כשקולנו וקולי היו קול צלול יחיד בהמולה הצורמנית של צלילים מזויפים, ואיש מאיתנו לא ויתר ולו כפסע על ערכינו, על עקרונותינו ועל דרכינו ברמה האישית והקבוצתית".

מרשימת הירוקים נמסר: "האן הוא המועמד היחיד שלא זגזג, לא נכנע ללחצים, לא ויתר על עקרונותיו עבור ג'וב או 'הישג' פוליטי רגעי, לא התפשר ולו במעט על ערכיו ועל דרכו ולא זנח לרגע את מטרותיו – סילוקו המלא של מתחם מפעלי בז"ן וניקויו המוחלט של מפרץ חיפה מכל זכר לתעשייה מזהמת, ולא פחות חשוב מכך – לשמש כתובת כנה ויעילה לכל תושב ולהחזיר את חיפה לתושבים במקום מידיהם של בעלי ההון האינטרסנטיים. היום כולם מכירים בכך. האן היה הראשון שאמר זאת".

עוד נמסר כי "גם כעת, כשבריתות פוליטיות מוזרות של אינטרסים צרים קמות להן בדקה ה-90 במטרה לטרוף מחדש את הקלפים, בעוד שהחותמים מאכזבים ומביכים את תומכיהם לאחר הדם הרע שהיה ביניהם כמה שעות קודם לחתימה, נותר האן היחיד שידע לכבד באצילות מתחרים גם בעת מצוקתם הקשה, נשאר איתן בדרכו וביעדיו ואומר לבוחריו 'אני מתמודד עד הסוף'. המאבק הבלעדי שלנו ב-20 שנות פעילותנו להבראתו של מפרץ חיפה, לשמירה על אופייה הייחודי של העיר ועל נופה המדהים, לשיפור דרמטי של איכות החיים לכל תושב ולהפיכתה של חיפה לאטרקטיבית לתושבים צעירים ולהורים לילדים יימשך ביתר שאת לאחר שנחזק את כוחנו בבחירות בעזרת כל מי שמאמין בנו, עוקב אחר הישגינו הרבים ומאמין בכנותנו לעמוד בשליחותנו למען הציבור. לא נירתע אף פעם ולא נתכופף בפני אף גורם אינטרסנטי או פוליטי – לא למען כיסא ולא למען דיל פוליטי – נהיה תמיד משרתי הציבור, ורק לציבור ניתן דין וחשבון".

 

 

מאז הפרסום הבלעדי אתמול (שבת) ב"כלבו – חיפה והצפון" על פרישתו של דוד עציוני מהמרוץ לראשות העיר ועל תמיכתו בעינת קליש רותם מופעלים לחצים על האן לפרוש גם כן ולתמוך בקליש רותם. אתמול בערב ערכו הירוקים פעילות לקראת הבחירות בחוף דדו, וכאשר האן נשאל אם בין הצדדים מתנהל משא ומתן שבסיומו הוא יסיר את מועמדותו לראשות העיר הוא השיב: "אין תגובה". גם מועמדים אחרים ברשימה ענו תשובה דומה, ובכך גברו ההערכות כי האן אכן יפרוש תוך קבלת הבטחה לתפקיד משמעותי במועצת העיר, אך בסופו של דבר הוא החליט להישאר במרוץ על ראשות העיר.

כזכור, לאורך כל תהליך פסילתה של קליש רותם ורשימתה חיים בחיפה ניצב האן לצדה, ואף ליווה אותה לירושלים לדיון בבג"ץ שבו היא ערערה על פסילתה וזכתה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

21 תגובות
  1. ירוק

    שטויות, אין לחצים כאלה.. בוחר במועמד היחיד שראוי, אביהו האן והירוקים לראשות העיר חיפה

  2. ירוק עולה

    תיקון לכתבה: רובם של הירוקים והסביבתיים הוותיקים תומכים בקליש. מספר קטן מאד, שפרשו מהארגונים ועברו לעבוד עבור יהב לקראת הבחירות, מתנגדים לה. הרוב זוכר את קליש לטובה וישמח אם אהן אכן יעשה מעשה ויתמוך להחליף את יהב.

  3. טוני

    אחלה. אז זה או לבחור במושחת שהרס את העיר במשך שנים, או בהזויה שלא יודעת לדבר או לעמוד לדיונים מול מתמודדים אחרים ועושה עסקאות עם חרדים.
    מן הפח אל הפחת. בהצלחה לחיפה.

  4. בר

    אין מה לפחד מהחרדים בחיפה , הם דואגים לאיזןרים שלהם וזנ בסדר, תמיד חיינו איתם בשלום.
    צריך דם חדש , חשיבה חדשנ לעיר. יהב עשה את שלו. שייפנה את הדרך..

  5. רותם

    אני בוחר לירוקים, תמיד בחרתי לירוקים, אף פעם לא הרגשתי שהם עושים עסקים פוליטים מהצד.. מקווה שהרוב השפוי בחיפה יצביע לאביהו לראשות העיר.

  6. לאחר המאנקיביזנס של קליש נשאר רק האן

    קליש אם כל הרצון הטוב איננה הבשורה לה ציפינו ונראה כי ראשות העיר שלה תהיה חזרה על זו של יהב. לא יתכן שטרם הבחירות היא מחלקת סגנויות ראש עיר בשכר ל-non entities ונראה כי הסיבה לכך היא שהיא non-entity בעצמה. ציפינו מקליש שהיא תגמור עם התופעה של 4 סגני ראש עיר, ברם עוד לפני שהיא נכנסה לבניין ברח' חסאן שוקרי היא מגיעה כבר עם שני סגני ראש עיר וברור שהיא תצטרך לתת עוד 2 סגנויות לפחות לחברי רשימתה. קליש עוד טרם נבחרה היא אכזבה נוראית לאלו שתמכו בה למרות שימני אזהרה (כמו התמונות שלה בפוטושופ שמתנוססות מלוחות מודעות בעיר). רצינו להאמין שהיא שונה מיהב ובכן היא בדיוק אותו הדבר. עכשיו נשארנו רק עם אביהו האן.

  7. אוהד ולא מצביע

    חבל לא חברת לקליש מלכתחילה. אני משוכנע שהיית יכול להיות סגן ראש עיר לנושא איכות הסביבה ולטפל בנושא החשוב הזה בלי צורך לחלק את זמנך למיליון נושאים אחרים.

  8. רק הירוקים

    כולם מתלכלכים ברפש פוליטי ורק הירוקים לא. צריך לשמר את הפוליטיקה מהסוג הזה

  9. דני דין

    יש סיכום בין האן וקליש שימלא תפקיד בכיר בעיריה מנכל העיריה או תפקיד אחר ולכן ממשיך במרוץ אין לו מה להפסיד.

  10. יקבל אחוז או שניים

    לא פקטור עבור רובנו. נצביע ירוקים וקליש.
    אביהו יהיה בקואליציה ויוכל סוף סוף לפעול מבפנים

  11. פיניו לופסקו

    עציוני בז לקליש ולבסוף חבר אליה.כנראה שקליש ללא חוט שדרה.מי עומד מאחורי עציוני?עוד אינטרסנט?

    רק אביהו איש ישר עם עקרונות ברורים ללא טיקונים מאחוריו יוכל להנהיג את העיר.לאחר כל הזגזוגים של קליש שכלל לא טרחה להגיע

    להתמודדויות זו ההזדמנות לתת את הקולות לאביהו האן הן לראשות העיר והן למועצה

    רק נרוויח מזה כל תושבי העיר

  12. אביהו האן בחור לעניין וכך גם מנדי זלצמן

    השניים היחידים עם יושרה שמתמודדים עד הסוף ולא סגרו דילים עם אף אחד.
    מנדי זלצמן עם כישורי ניהול מוכחים והוא הראוי לעמוד בראש העירייה.

  13. דני דין

    בבחירות הקודמות התמודד גלברט כנציג הירוקים ןלאחר שנבחר התפטר והשאיר את הנציגות להאן ממש יושרה פוליטית

  14. אביהו

    אדם מרשים, צנוע, מממן את הקמפיין מכספו הפרטי וללא תמיכה מבעלי הון בניגוד לכל שאר המועמדים.
    לא התלכלך במלחמות המילים ועמודי הפייסבוק שפעילי יהב, קליש ועציוני מקימים.
    הוא האדם הראוי היחידי שמציג את הפוליטיקה האמיתית שצריכה להיות בחיפה – פוליטיקה חפה מאינטרסים שמציגה את מצעה לתושבים, ולא פוליטיקה של השמצות ודילים פוליטיים מגוכחים.

  15. לולי

    עיהת קליש לא מנהיגה
    ולא יודעת לעבוד עם אנשים.
    ואם היא כל כך מקצועית ומוכשרת
    שתהיה אדריכלית העיר בשכר!!
    וכל מי שכל כך רוצה החלפה או שינוי כי צריך רוטציה ודם חדש, או ריגוש חדש, שיצביע לפחות לאדם ראוי ומסוגל.
    זה משאיר אותנו עם אביהו שראוי או עם זלצמן שמסוגל, או עם אפשרות לעבור לתל אביב..

  16. 'רק' אביהו האן ו'רק' הירוקים של חיפה

    ישר כוח אביהו! אני איתך. אתה היחיד שלא מזגזג ומוכר את העקרונות בשביל תפקיד. תמיד האמנתי באגנדה שלך ובדרך שלך. ועכשיו רק התחזקתי בדעתי. אתה איש ישר ונקי, ואני יודעת שאתה יכול להוציא את העיר הזאת מהפח שהיא התדרדרה אליו. אני וכל מי שאני מכירה מצביעים אביהו לראשות העיר והירוקים של חיפה למועצה!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר