חיבוק בין יונה יהב לעינת קליש רותם (צילום: שושן מנולה)
חיבוק בין יונה יהב לעינת קליש רותם (צילום: שושן מנולה)

הישיבה האחרונה: חיבוק בין קליש רותם ליהב

ישיבת מועצת העיר האחרונה בקדנציה של יונה יהב נפתחה בברכה של ראש העיר היוצא לראש העיר הנכנסת עינת קליש רותם. נעדרה מהישיבה: יוליה שטראים שנפסלה על ידי ועדת הבחירות

פורסם בתאריך: 6.11.18 19:06

ישיבת מועצת העיר האחרונה בעידן ראש העיר היוצא יונה יהב מתקיימת הערב (שלישי). בתחילת הישיבה בירך יהב את ראש העיר הנכנסת עינת קליש רותם ואיחל לה הצלחה. לאחר שהשניים התחבקו אמר יהב: "מאחר שהאופוזיציה היום תהיה בקואליציה, בבקשה לתת לישיבה לעבור ללא הפרעות".

אולם המועצה היה מלא ולישיבה הגיעו מלבד החברים במועצה היוצאת גם בני משפחתו של יהב, חברי המועצה החדשים שנבחרו ותומכיהם. הישיבה עוברת באווירה מאופקת והיא כללה עד כה, מעבר לסדר היום הרשמי והסעיפים שעל הפרק שעברו כולם פה אחד, גם סבב ברכות של חברי המועצה ליהב.

 

לחיצת יד בין ראש העיר היוצא יונה יהב לראש העיר הנכנסת עינת קליש רותם (צילום: שושן מנולה)

 

 

בלטה בהיעדרה חברת המועצה יוליה שטראים שנפסלה על ידי ועדת הבחירות. רמי לוי, שהתמודד בבחירות ולא הצליח לעבור את אחוז החסימה, הגיע באמצע הישיבה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. עינת איך הצלחת?

    לחבק אותו אחרי יחסו המשפיל כלפייך משך תקופה כל כך ארוכה ? נקווה שבעקבות החיבוק לא תהפכי להיות בדיוק כמו האדם שנוסע לברצלונה על חשבוננו אחרי שאמרנו לו שאנחנו לא רוצים אותו. נקווה שהעירייה ברשותך תפסיק להיות משרד נסיעות שמימן את עצמו מכספי הארנונה ששילמנו. בהצלחה!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקיצור תנו כבר לעבוד לקליש רותם שהולכת לשנות את חיפה לטובת יושביה ולא אוכליה!! יונה יהב שיהיה לך בהצלחה בפנסיה! שתבלי המון ! 15 שנה בהחלט עשו את שלכם!..

  3. לקצץ 600 בעירייה מיידית

    לקצץ את עיריית חיפה בכל 600 הג'ובים שיהב נתן לחמולות. שילוט, גינון, דוברות, פקחי סרק, ועמותת קליטת עלייה ורשות הצעירים המיותרות לחלוטין לחתוך בחצי. מספיק לייבא עולים קשישים תדאגו למי שכבר נמצא פה למקומות עבודה ולארנונה נמוכה.

  4. אילנה

    חיבוק שאומר "אני מוריש לך את כל הירושה שלי והם אנשיי העירייה שתפרתי בדיוק למידות שלי"
    עינת ,סומכים עלייך!

  5. מושון קפוצון

    יהב.היה שלום.תצלם את העיר היום.ותראה את השינויים בקרוב.חוסר מעש ויוהרה הביאו לנפילתך

  6. הטעות הראשונה שקליש עשתה מאז שנבחרה

    ללחוץ יד ליהב לא מספיק? צריך להתחבק איתו?

  7. הרב חנוכה בן יוסף הלוי

    אני בהלם מהרשעות שנוטפת מחלק מהתגובות כאן. היה קמפיין סוער שלעתים אף ירד לפסים אישיים באופן מכוער, אבל הוא מאחורינו . מה מפריע לכם שיהב וקליש-רותם בחרו לסיים אותו ברוח טובה? למה כל דבר אצלנו חייב להיות אישי ?

    כל הכבוד לראשי העיר היוצא והנכנסת שידעו להתעלות ולפרגן זה לזו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר