דוד עציוני, רותי בונה ורג'א זעאתרה. מי באמת מנהלת את העיר? (צילומים: מיכה בריקמן, רמי שלוש)
דוד עציוני, רותי בונה ורג'א זעאתרה. מי באמת מנהלת את העיר? (צילומים: מיכה בריקמן, רמי שלוש)

עציוני וזעאתרה לא הורשו להשתתף בטקס ראשי הדתות

סגן ראש העיר דוד עציוני ויו"ר סיעת חד"ש רג'א זעאתרה ביקשו לקחת חלק בטקס ראשי הדתות בחיפה שנערך בהיכל עיריית חיפה, אך רות בונה, הרל"שית של ראש העיר, סירבה לאפשר להם להיכנס לאולם. עציוני עזב את המקום בהכנעה, הוויכוח עם זעאתרה עלה לטונים גבוהים

פורסם בתאריך: 24.12.18 16:16

אתמול (ראשון) ערכה ראש העיר עינת קליש רותם טקס קבלת פנים לראשי הדתות בחיפה לקראת השנה האזרחית החדשה באולם הכנסים של היכל העירייה. טקס זה מתקיים כבר שנים ארוכות והפך למסורת בחסן שוקרי 14.

סגן ראש העיר דוד עציוני מסיעת חיפה מתחדשת הגיע גם הוא לאירוע אך התבקש לצאת מהאולם על ידי רות בונה, ראש הלשכה של קליש רותם. דקות ספורות אחר כך הגיע למקום גם יו"ר סיעת חד"ש רג'א זעאתרה, וגם ממנו דרשה בונה לעזוב את המקום. זעאתרה זעם על כך שהוא לא הוזמן לטקס, ולו רק בשל כך שהוא ושהירה שלבי, שאמורה לכהן כסגנית ראש העיר במחצית השנייה של הקדנציה, הם הנציגים היחידים של המגזר הערבי במועצה. הוויכוח בין זעאתרה לבונה עלה לטונים גבוהים, וחבר המועצה הודיע כי הוא יערב בכך את ראש העיר. בסופו של דבר עזב זעאתרה את המקום, עלה ללשכתה של קליש רותם, המתין לה שם עד שהטקס הסתיים, והעביר לה את מחאתו על התקרית.

 

 

עציוני, אתה לא רצוי?

"אני לא יודע על מה מדובר".

זעאתרה, ואתה?

"אין תגובה".

את תגובתה של בונה לא ניתן היה להשיג.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כתבה הזויה ממש

    מה הקשר בין ערבי לדתות? לפי ההגיון של המסית הגזען הזה גם כל ראשי הסיעות היו צריכים להיות. האחג יהודי קונסרבטיבי, האחר יהודי מהזרם החרדי, השלישי מהזרם היהודי דתי לאומי, הרביעי מהחילוני..
    רק לערבים יש ייצוג דתי מר זעתר?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר