עינת קליש רותם ואמנון עידו (צילומים: ראובן כהן)
עינת קליש רותם ואמנון עידו (צילומים: ראובן כהן)

קליש רותם נפגשה עם עידו, אין הסכמות בין הצדדים

ראש העיר עינת קליש רותם וממלא מקומה נחשון צוק נפגשו היום עם יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו על רקע האפשרות שיוכרז סכסוך עבודה בעירייה. בפגישה שנמשכה כשעה לא הגיעו הצדדים להסכמות וקבעו להיפגש שוב בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 29.12.19 19:34

ראש העיר עינת קליש רותם וממלא מקומה נחשון צוק נפגשו היום (ראשון) עם יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו על רקע האפשרות שיוכרז סכסוך עבודה בעירייה. בפגישה שארכה כשעה לא הגיעו הצדדים להסכמות, אך קבעו להיפגש שוב בימים הקרובים.

כזכור, ביום רביעי אישרה הסתדרות העובדים החדשה במרחב חיפה סכסוך עבודה, ולמחרת עבר הנושא לוועדה לתיאום וביצוע בהסתדרות הארצית – הגוף האחראי על אישור סכסוכי עבודה – שתדון בכך וצפויה לאשר את המהלך.

סכסוך העבודה הראשון בקדנציה של ראש העיר עינת קליש רותם, שאותו הוביל היו"ר לשעבר דוד וקנין, הביא לשביתה שהתקיימה בחודש פברואר ושנמשכה שלושה ימים. מינויו של אמנון עידו ליו"ר הארגון לא שיפר את מערכת היחסים הרעועה בין הארגון להנהלת העירייה, שהחריף לאחר שתי חשיפות של "כלבו – חיפה והצפון" – הראשונה היתה הפוסט שפרסמה המנהלת האדמיניסטרטיבית של ראש העיר גלי סגל גרינברג, שבו נכתב כי "הכנופיה שחגגה סביב יונה יהב עוד לא הפנימה שהזיזו לה את הגבינה" ו"המאכערים, הקומבינטורים, מקבלי השוחד, התשקורת המקומית – כל אלה בבעיה חמורה" ושבעקבותיו שלח עידו מכתב חריף לקליש רותם בדרישה שתכפה על סגל גרינברג להתנצל; והשנייה היתה כוונתה של העירייה לשכור חברת חקירות כדי לבדוק תלונות אנונימיות נגד עובדים.

 

 

בשבוע שעבר הודיע עידו כי הארגון יכריז על סכסוך עבודה בעקבות פגישה שנערכה בין קליש רותם לגורמים שלטענתו אינם מייצגים את העובדים. לטענת הארגון, ראש העיר נפגשה עם יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי, עם סגן יו"ר המרחב ויו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות יצחק בלס ועם יו"ר ועד עובדי הדואר אייל דרעי, שאין להם כל קשר לוועד ולעובדי העירייה, ודנה איתם בסכסוך העבודה המתרקם. מאז החל ארגון העובדים לקיים אסיפות הסברה, שגרמו לעיצומים בעבודתם של אגף הארנונה, מינהל ההנדסה ורשות החניה.

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. 2020 ועדה קרואה בחיפה

    הסכמות = את תשתקי ותעלימי עין מההתנהגות המושחתת משך 15 שנה כמו שעשה קודמך.. ותקבלי "שקט", פשוט תעלי את הארנונה עוד ועוד לממן לנו את החגיגה הזאת.
    הפתרון היחיד: ועדה קרואה!!

  2. פלמר

    רק לא עוד שביתה… אחכ התושבים מאשימים את העובדים הנאמנים. אלה בשכר מינימום.

    ואז הנהנתנים הזמניים הטפילים -הסגנים העוזרים והיועצים יוצאים ללא פגע. ( כולל יועץ השייט)

  3. דין דין

    ידוע שכיום העיריה מתפקדת חלקית כך ששביתה לא תשנה הרבה.אין מנוס חייבים לפוצץ את המורסה שלא תרעיל את כל הגוף.

  4. מיקי

    הוועד שותף לשחיתות. תמשיכי בשלך לנקות,מעולה.תתקדמי לראש מחלקת כוח אדם חינוך,שם יש בגדול שחיתות!!!!

  5. מיקמיק

    עכשיו הבנתי למה לא גוזמים את המדרכות .זו סכנת חיים הולך רגל נאלץ לצעוד על בכביש לדוגמא פינסקר דורי מבית דינה עד עדאווי ולחי

  6. חיפאי

    1. העובדה שהנהלת העירייה אינה מסבירה מה קורה ואינה מגיבה היא בעיה קשה, ואם גב' קליש-רותם לא תתעשת, היא תגלה שאיבדה את תמיכת הציבור ולו מן הסיבה הזו.

    2. סכסוך עבודה "בעקבות פגישה"? אם היא לא נפגשה עם הנכד של היטלר אני לא רואה איך זו סיבה לסכסוך עבודה. העובדים בעירייה מאוגדים בהסתדרות. המבנה של ההסתדרות הוא ריכוזי, כך שיש סמכויות רבות להסתדרויות מקצועיות ארציות ולאנשים ברמת המרחב. לדעתי ההסתדרות בנויה בצורה עקומה, אבל לא קליש-רותם בחרה את האיגוד המקצועי של העובדים. אני לא מבין מה הבעיה בפגישה עם אנשים נוספים בארגון העובדים, אשר _יש_ להם רלבנטיות לנעשה בעירייה – למשל כדי שיתווכו במצבים של חיכוך אישי עם ראשי ועדים. ואפילו כאשר מתרקם סכסוך עבודה. היא לא קיימה את הפגישה בסוד ולא כפתה את הפגישה על ההסתדרות. יתכבד הועד ויסביר את עצמו; באתר הועד: http://haifav.co.il/ – לא נאמר דבר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר