חדוה אלמוג וסופי נקש
חדוה אלמוג וסופי נקש

נקש ואלמוג משכו את מכתב הפיצול

רק אתמול הודיעו סופי נקש וחדוה אלמוג לראש העיר עינת קליש רותם על פיצולה של סיעת יונה יהב וצעירי חיפה, והיום הן כבר משכו את מכתבן. נקש: "הסיבה היא בעיות ביורוקרטיות ומשפטיות. אמנם נכון לעכשיו אנחנו נמצאים בסיעה אחת מבחינה רשמית, אך בפועל הסיעה התפלגה"

פורסם בתאריך: 9.11.20 09:12

סיבוב פרסה: פחות מ-24 שעות לאחר ששלחו לראש העיר עינת קליש רותם הודעה על פיצולה של סיעת יונה יהב וצעירי חיפה, משכו חברות מועצת העיר חדוה אלמוג וסופי נקש את מכתבן.

כפי שפורסם אתמול (ראשון) ב"כלבו – חיפה והקריות", במכתבן לראש העיר הודיעו נקש ואלמוג על פיצולה של הסיעה לשתי סיעות – חיפה שלנו שבה הן חברות כאשר נקש תשמש יו"ר הסיעה, והצעירים של חיפה שבה חברים שי אבוחצירה ויוסי שלום.

לטענתן של נקש ואלמוג הסיבה למשיכת המכתב היא "נושאים ביורוקרטיים", וגורמים במערכת הפוליטית טוענים כי השתיים מבקשות להימנע מסנקציות שעלולות להיות מוטלות על נציגי סיעות שפוצלו. עם זאת, גורמים בסיעת חיפה שלנו אומרים כי אין בכך כל שינוי ביחסים בין נקש ואלמוג לאבוחצירה ושלום, שכן מבחינה מעשית הסיעה כבר מפוצלת.

 

 

נקש: "כפי שציינו במכתב השני ששלחנו לראש העיר, הסיבה היא בעיות ביורוקרטיות ומשפטיות. אמנם נכון לעכשיו אנחנו נמצאים בסיעה אחת מבחינה רשמית, אך בפועל הסיעה התפלגה".

אבוחצירה: "כשהובא לידיעתי דבר מכתבן של אלמוג ונקש, וכפי שאני מכיר את חוק הרשויות המקומיות, התרעתי בפני נקש לערוך בדיקה נוספת לפני עשיית מהלך חד צדדי שיכולות להיות בגינו סנקציות עתידיות לשתיהן. כפי שכבר ציינתי, יש אי הסכמות בינינו, אבל נקש ואלמוג יקרות ללבי ולא הייתי רוצה לראותן נפגעות מהמהלך. אני שמח על כך שהן משכו את מכתבן".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וואי וואי וואי….. עכשיו בכלל נדיר שינה מעינינו…
    איך בארזים נפלה פיצה…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר