פיריון אונליין בכרמל: המומחים מעניקים יעוץ בכלים הדיגיטליים עקב הקורונה. צילום: אלי דדון
פיריון אונליין בכרמל: המומחים מעניקים יעוץ בכלים הדיגיטליים עקב הקורונה. צילום: אלי דדון

פיריון אונליין בכרמל: המומחים מעניקים יעוץ בכלים הדיגיטליים עקב הקורונה

שירות אונליין חדש ומתקדם לטובת מטופלות ביחידת הפיריון וה IVF של מרכז רפואי כרמל. צוות מומחי הפיריון מעניק ייעוץ מקצועי בכל תחומי הפיריון וההפריה החוץ גופית. כל זאת באמצעות שיחת וידאו באפליקציה בנייד החוסכת מהמטופלות את הצורך להגיע פיזית לבית החולים

פורסם בתאריך: 12.4.20 15:41

"במיוחד בתקופת הקורונה, מדובר על שירות יחודי ואישי שיאפשר למטופלות להמשיך להתכונן להבאת תינוק לעולם מהמרפסת בבית, ולקבל תשובות ותמיכה ריגשית מקצועית", כך מנהלת מכון הפיריון והIVF פרופ' מרתה דירנפלד.

 בשל התפרצות מגיפת הקורונה ברחבי העולם, הורה משרד הבריאות על הפסקת טיפולי פריון והפריה חוץ גופית   IVF גם בישראל. במרכז הרפואי כרמל מקבוצת הכללית הבינו את המצוקה והתסכול של המטופלים אשר כבר נמצאים באמצע הדרך להקים משפחה, והמצב הנוכחי עם הקורונה לא מאפשר להם להתקדם בנושא.

לכן יזמו בכרמל מערך חדשני של מרפאת פריון והפריה חוץ גופית online המשלב בתוכו גם תמיכה פסיכו סוציאלית. "מערך האונליין יאפשר למטופלים שלנו המשך תקשורת רציפה עם הרופאים המומחים ועם צוות המרפאה", מסבירה מנהלת המרפאה פרופ' מרתה דירנפלד.

"כרגע בתקופת הקורונה ובלי האפשרות לבצע טיפולים פיזיים זה בדיוק הזמן להשלמת  בדיקות ותיכנון טיפולים חדשים, כך שכשהגזירה תחלוף נוכל להתחיל בטיפולים מיד וללא דיחוי ולעזור לכם להקים משפחה".

יחידת הפיריון והIVF  של כרמל הינה מרכז מצוינות של הצלחות. עד היום בזכות טיפולי היחידה נולדו מעל 7000 תינוקות בריאים כשהמרפאה משתמשת בטכנולוגיות החדשניות ביותר המצויות בעולם הפיריון. ביחידה בכרמל עוברות מאות מטופלות בכל שנה ומתבצעים בה אלפי ביקורים ומפגשי טיפול עם מטופלים ומטופלות בכל מגוון הטיפולים.

ליחידה בכרמל עובדת סוציאלית יחודית, ד"ר נירית פליבצקי, המתמחה בנושא תמיכה רגשית במהלך טיפולי פיריון והפריה ומעניקה שירות אישי ומקצועי לכל מטופלת הזקוקה לתמיכה.

האחות ליאת ברגמן, מנהלת הסיעוד של מרפאת הפיריון בכרמל, מסבירה כי מטופלת שתתקשר בימים אלו תעבור בירור ראשוני ומקצועי מול אחות המרפאה כדי להבין את הרקע לאי הפיריון. לאחר מכן היא תחבר את המטופלת עם אחד הרופאים בעל ההתמחות הרלוונטית לבעיה.

מטופלת שנמצאת כבר בכרמל במהלך טיפולים, תוזמן לשיחת וידאו אונליין ובמהלך השיחה תפרט לרופאה המטפלת על הקשיים והבעיות, הרופאה תוכל להיכנס תוך כדי שיחה לתיק הרפואי האישי שלה ולראות תוצאות של בדיקות מעבדה או טיפולים קודמים, להפנות אותה להשלמת בדיקות נוספות או לקבוע תוכנית טיפול חדשה או אפילו לשלוח לה מרשם לתרופות חדשות ישירות לבית המרקחת.

פרופ' דירנפלד מסבירה כי היתרון בשירות זה הוא שבחלוף תקופת הקורונה, כאשר ניתן יהיה להתחיל את הטיפולים, המטופלת לא תצטרך לחכות לתור במרפאה ותוכל לקבל את תוכנית הטיפול שהותאמה לה כבר מראש ולהתחיל טיפול מיד.

"אנו בכרמל ממשיכים להעניק טיפול ברמה הגבוהה ביותר עם צוות מיומן, ציוד מתקדם ויחס אישי לכל מטופל", אומרת פרופ' דירנפלד. "ביחידה שלנו בכרמל כל העוברים גדלים ומפוקחים 24/7 על ידי אמבריוסקופים משוכללים המאפשרים לנו לבחור את העובר בעל הסיכויים הטובים ביותר לגדילה והצלחה".

קרן מרום, מנהלת השירות של בית החולים וממנהלות פרויקט האונליין בכרמל, מעדכנת כי שירות האונליין החדש של יחידת הפיריון בכרמל מצטרף לשורה ארוכה של שירותי אונליין מתקדמים שהוקמו לאחרונה לטובת מטופלי בית החולים כרמל, כאשר המטרה העיקרית הינה חיסכון בזמן ובטרטור המטופלים ומניעת הצורך בהגעה פיזית לבית החולים בתקופת הקורונה, זאת תוך שמירה על שירות איכותי ומקצועי.

פרופ' דירנפלד מסכמת ואומרת כי "כולנו ביחידה בכרמל – רופאים, אחיות, עובדות מעבדה, עובדות סוציאליות וכל הצוות עומדים לרשות המטופלים כדי לעזור להם להביא תינוק בריא לעולם כשהאושר של ההורים הוא האושר של כולנו".

 

זוגות ומטופלים חדשים מכל קופות החולים או מטופלות שכבר נמצאות בשלבי טיפול שונים בכרמל מוזמנים ליצור קשר עם רונית, מזכירת היחידה, לתיאום שירות אונליין:  טלפון:  04-8250335 או דרך כתובת המייל:  [email protected]

 

פרופ' מרתה דירנפלד והאחות ליאת ברגמן בשיחת אונליין עם מטופלת. צילום: אלי דדון

פרופ' מרתה דירנפלד והאחות ליאת ברגמן בשיחת אונליין עם מטופלת. צילום: אלי דדון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר