מנכ"ל כללית בביקור פתע במוקד (צילום: דוברות כללית)

מנכ"ל כללית בביקור פתע במוקד

מנכ"ל כללית הגיע לביקור הכרות ראשוני עם המוקד שהפעילה כללית בכרמל למתן שירות רפואי דחוף בשעות בהן המרפאות סגורות

פורסם בתאריך: 6.8.20 17:40

צוות המוקד החדש שהפעילה כללית במתחם בית חולים כרמל הופתע כאשר בשבוע הראשון לפתיחתו התייצב במקום פרופ' אהוד דודסון– מנכ"ל כללית, שהגיע כדי להכיר מקרוב את המתכונת החדשה ופורצת הדרך של מוקד ערב וסופי שבוע של כללית ממוקם בתוך מבנה ביה"ח ופועל בשילוב עמו. היתרון הוא רמה מקצועית גבוהה, עם צוות מומחים מבית החולים וממרפאות הקהילה בתחום הרפואה הפנימית והמשפחה, ילדים וטראומה. בכל מקרה בו מסתבר כי מדובר במצב חריף שמחייב הגעה לאישפוז, אין אובדן זמן יקר עד הגעה לבי"ח כי המטופל נמצא כבר בין כתלי בית חולים ומתקבל במסלול ירוק מקוצר.

מאידך, היתרון בקבלת טיפול במוקד, במקום הפניה לחדר מיון בבי"ח במצבים בהם אין צורך אמיתי מבחינה רפואית בכך שלא נדרש מכתב הפניה, העלות נמוכה באופן משמעותי ובעיקר נמנעת המתנה ממושכת ופוחת מאד החשש להיחשף לזיהומים וכאמור, הטיפול ניתן רק על ידי רופאים מומחים ומנוסים.

המנכ"ל התרשם מהצוות האיכותי, בהובלתם של הפנימאי הבכיר ד"ר  כיאל נג'ואן והאחות המיומנת יפעת אלון, כמו גם מהתנאים הפיזיים והנראות של המוקד אשר מופעל בשטח בית חולים יום ששופץ לחלוטין. הצטרפו לביקור ד"ר אבי גולדברג– מנהל בית החולים ורונן נודלמן– מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, אשר הדגיש שעם הפעלת המוקד הושלם מעגל מענה טיפולי דחוף למבוטחי כללית, כאשר בשעות הבוקר פועלת רשת המיונים הקהילתיים בלין, זבולון ומרפאות יועצות בגליל המערבי ובערבים וסופי שבוע המוקד החדש


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר