מוקד לילה במתחם ביח כרמל. צילום: צבי מינקוביץ/ דוברות כללית
מוקד לילה במתחם ביח כרמל. צילום: צבי מינקוביץ/ דוברות כללית

כללית פתחה מוקד ערב וסופ"ש ייחודי במתחם בי"ח כרמל

מבוטחי כללית מקבלים מעתה שירות רפואה דחופה ברציפות מבוקר עד לילה, כולל סופי שבוע, עם פתיחתו של מוקד רפואי של כללית במתחם בית חולים כרמל, מקבוצת כללית. השירות מתווסף למיונים הקהילתיים בהם מטופלים מקרים דחופים במהלך היום, עד הערב

פורסם בתאריך: 30.8.20 12:30

מבוטחי כללית באיזור נהנים מעתה מכתובת רפואית איכותית למצבים דחופים בעת שהמרפאות סגורות, במוקד החדש לרפואה דחופה שפתחה כללית בתוך  בי"ח כרמל. מדובר במתכונת ראשונה מסוגה שבההמוקד פועל בשטח בית חולים, אך בנפרד מחדר המיון. יתרונו של שירות זה, שממוקם באתר אשפוז יום בביה"ח לאחר שעבר שיפוץ מקיף והוכן בסטנדרטים גבוהים ועכשוויים,  בכך שהצוות במקום כולל רופאים איכותיים ומנוסים ברפואת משפחה או פנימית, ילדים וטראומה ואחיות מיומנות מבית החולים וממרפאות כללית בקהילה, כך שהרמה המקצועית גבוהה במיוחד. בנוסף לרשות הצוות אמצעי אבחון וטיפול כמו רנטגן, מעבדה דחופה, אפשרות להשהות את המטופל למספר שעות לשם מעקב, מתן עירויים, אינהלציות ועוד.

רונן נודלמן -מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי  וד"ר אבי גולדברג– מנהל בי"ח כרמל, שמובילים יחד מיזם זה, מציינים כי היתרונות עבור המטופל רבים: בנוסף על הרמה המקצועית הגבוהה של הצוות, נשמר רצף בין בית חולים וקהילה כי התיק הרפואי של המטופל זמין לצוות במחשב כך שביכולתו לקבל מידית תמונה על מצב בריאותו, הטיפול התרופתי שהוא נוטל ורגישות לתרופות וכן לתעד את האבחון והטיפול שניתנו במוקד, כך שרופא המשפחה מיודע מיד להמשך טיפול. נחסכת ההמתנה הממושכת, שיש כרגיל במיון ופוחת החשש לזיהומים צולבים וכיום גם הדבקות בקורונה. יתר על כן, בכל מקרה בו נקבע כי בכל זאת יש צורך בטיפול בתנאי בית חולים, מתקבל המטופל לבית החולים, במסלול ישיר ומהיר ואף ללא אובדן זמן יקר שיש כאשר המטופל מופנה ממוקד לבית חולים.

השירות ניתן מידי יום, כולל שישי וערב חג החל מ-19:00 (שישי מ-14:00) ועד 23:00 ובשבתות וחגים מ-12:00-23:00.

השירות ניתן בעלות ביקור במוקד רפואי, עם הנחה של 50% לעמיתי המושלם בעת פניה בסוף שבוע.

רונן נודלמן – מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, מדגיש כי מדובר במתכונת פורצת דרך, שמתאפשרת תודות לכך שלכללית בית חולים משלה בחיפה. כללית משקיעה במיזם זה מליוני שקלים, במטרה לתת למטופליה מעטפת של שירות רפואה דחופה איכותית ברצף: במהלך היום- במיון הקהילתי ובערב וסופ"ש – במוקד אשר לראשונה ממוקם בתוך בית חולים.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דן

    גנבים בימקום לתת הפניה לבית החולים הם עוד גונבים כסף מהמבוטח אני עים כללית סיימתי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר