שנת הדרקון? שנת הדיקור! צילום: מאגר התמונות ingimage
שנת הדרקון? שנת הדיקור! צילום: מאגר התמונות ingimage

שנת הדרקון? שנת הדיקור!

השנה האחרונה היתה שנה מוצלחת מאוד בעבור אייל לוי, מטפל בדיקור סיני, ממרפאת כללית רפואה משלימה בצפון. בעזרת הטיפולים והמענה שמציעה המרפאה, להקלה על כאבים שונים ומגוון בעיות, הצליח לוי לעזור ולשנות את חייהם של כמה וכמה מטופלים.

פורסם בתאריך: 8.9.20 13:47

לוי, סייע לצעירה שסבלה מפציאליס- מצב נוירולוגי שמתבטא בשיתוק בעצב הפנים, ובמקרה שלה, בשיתוק של חצי מפניה. לאחר פגישה עם רופא מייעץ היא הופנתה לטיפול בדיקור סיני.

כבר בטיפולים הראשונים היה אפשר להבחין בשיפור ניכר בתנועה בפניה, ובסיום סדרה בת 10 טיפולים, היא הצליחה לעצום שוב את העין, להרים את הגבה ולהזיז את השפה שהיו משותקים. כך ניתן היה לראות את החיוך שלה, בעקבות תוצאות הטיפול.

צעירה נוספת כבת 30 הופנתה לטיפול בדיקור סיני לאחר שסבלה לדבריה ממחזור לא סדיר ומאחר, ללא רקע של או בעיה הורמונלית ידועה. לוי סייע לה בסדרת טיפולים שנערכה בכ-12 מפגשים, בסופם היא חזרה לקבל את המחזור בהפרש של כ-30 ימים ואף הצליחה להיכנס להריון.

דיקור סיני הוא טיפול שמסייע בהקלה על כאבים, לעיתים לאורך זמן ובצורה משמעותית. זה מה שקרה לתושב האזור בן 46 שאובחן לפני כארבעה חודשים עם דלקת מפרקים פסוריאטית שגרמה לו לנגעים בעור על המרפקים ולכאבים חזקים מהכתפיים ועד לאצבעות הידיים.

המטופל הופנה על ידי הרופא המייעץ לטיפולי רפואה סינית והמטפל אייל לוי הצליח בסדרת הטיפולים להביא לשיפור הן בצמצום הנגעים בעור והן בהקלה על הכאבים.

אולם, באותה התקופה המטופל היה צריך לנסוע לחו"ל לתקופה של חודש בה הוא חווה נסיגה משמעותית במצבו (אך לא כפי שהיתה בתחילה). לאחר שובו לארץ חזר המטופל ללוי ובסיום סדרת הטיפולים השנייה הכאבים חלפו, וכעת הוא מגיע לטיפולי תחזוקה מדי חודש.

מטופלת נוספת שחוותה שיפור רב היא אישה בת 83, שהופנתה לטיפול לאחר שהתלוננה על בעיות בחוליות התחתונות של גבה. הדבר התבטא אצלה בכאבי גב בזמן ההליכה, כאבים שמנעו ממנה ללכת אפילו למרחקים קצרים. כדי להתמודד עם הכאבים היא נעזרה במשככי כאבים באופן קבוע.

בעזרת טיפולי הדיקור הסיני היא דיווחה כבר בטיפולים הראשונים על הפחתה בכאב ועל יכולת משופרת ללכת מרחקים ארוכים יותר. אחרי מספר טיפולים נוספים היא הפסיקה לחלוטין ליטול משככי כאבים וכיום היא מספרת כי הכאב אומנם קיים אך עצמתו פחתה משמעותית.

לוי מספר: "זאת היתה שנה מיוחדת מאוד בעבורי מבחינה מקצועית. תמיד ידעתי כי לרפואה הסינית בכלל ולדיקור הסיני בפרט יש יכולת לעזור לאנשים מרקע שונה ועם בעיות שונות, בין אם זה בכאבים או במצבים בריאותיים שונים. לכל מטופל סיפור משלו וכל הצלחה בודדת יכולה לייצר שינוי אמיתי בחיים של אנשים ואני שמח על הזכות שנפלה בחלקי להיות המטפל שהצליח לעזור להם".

 

לפרטים ולקביעת פגישת ייעוץ במרפאת כללית רפואה משלימה חייגו:

2829* ‎

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר