יונה יהב ואביגדור ליברמן (צילום: דוברות עיריית חיפה)
יונה יהב ואביגדור ליברמן (צילום: דוברות עיריית חיפה)

ליברמן: "לדרוש מהממשלה תקציב למיגון העורף"

שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר בחיפה ונפגש עם ראשי הרשויות המקומיות הגדולות באזור. הוא קרא להם לדרוש את מימוש ההחלטה למגן את העורף שהתקבלה ב-2014 אך עדיין לא מומשה

פורסם בתאריך: 14.11.17 15:24

שר הביטחון אביגדור ליברמן נפגש הבוקר (שלישי) בעיריית חיפה עם ראשי הרשויות המקומיות הגדולות מאזור הצפון. בפגישה נכחו גם נציגים מפיקוד העורף, מרשות החירום הלאומית, משרד הביטחון וממשרד הפנים. בפגישה הביע ליברמן את אכזבתו מהיעדר תקציב למיגון העורף וקרא לראשי הרשויות לדרוש את מימוש החלטת הממשלה למיגון העורף שהתקבלה בשנת 2014 אך טרם מומשה עד היום.

לפי ההחלטה אמורה היתה הממשלה להקצות בכל שנה ולמשך עשור כ-150 מיליון שקל לסגירת פערי המיגון ברחבי הארץ, בדגש על יישובי הצפון.

 

 

ליברמן: "אנחנו עוסקים בעניין שהוא נטו חיים. מבחינתי הדבר המאכזב ביותר הוא שהממשלה אינה מממשת החלטות שהיא קיבלה. מאז קבלת ההחלטה מטרפד משרד האוצר את מימושה משיקולים לא ברורים, וזאת למרות הצורך הברור בחיזוק הצפון ולמרות שעבודת המטה והתוכניות המפורטות שלנו הושלמו".

ראש העיר חיפה יונה יהב: "עד היום ניהלתי שלוש קטסטרופות קשות בעיר. עיריית חיפה ערוכה ונערכת באופן תמידי ויסודי לשעת חירום, אבל חשוב להבין כי המערכה הבאה תהיה לאומית ותכלול את כל הארץ. לכן הממשלה חייבת לתת לנו את הכלים להתנהלות עצמאית בעתות חירום".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר