פסטיבל הבירה בבית המרזח בשנה שעברה. 1,600 מבקרים (צילום: ארתור ראש)
פסטיבל הבירה בבית המרזח בשנה שעברה. 1,600 מבקרים (צילום: ארתור ראש)

בית המרזח יחגוג יום הולדת 17 בפסטיבל בירה ענק

ביום שישי הבא יערוך הפאב הוותיק מרמת ישי את פסטיבל הבירה השנתי עם לא פחות מארבעה מתחמים של מוזיקה, אוכל, דוכנים ולא פחות מ-60 מותגי בירה. אז מה, לא תבואו?

פורסם בתאריך: 21.5.17 18:17

חובבי בירה רבים מחכים בכיליון עיניים לפסטיבל הבירה השנתי שנערך בבית המרזח ברמת ישי, ולצורך ההמחשה – לא פחות מ-1,600 מבקרים פקדו את הפסטיבל האחרון שנערך שם. השנה החליטו בעלי הפאב זוהר ניב ועדי אבא לתפוס שתי ציפורים במכה אחת ולשלב בין פסטיבל הבירה לחגיגות יום ההולדת ה-17 של המקום.

למי שעוד לא ביקר בבית המרזח נספר שמדובר במתחם גדול המתפרש על פני שתי קומות, כאשר בחלל העליון ממוקם הפאב אשר פתוח לקהל בכל יום ומציע מוזיקה איכותית בדגש על רוק ישראלי, מגוון עצום של 28 סוגי בירה מהחבית ותפריט אוכל עשיר, והחלל התחתון משמש לקיום הופעות חיות, מופעי סטנד אפ, הרצאות וערבי תרבות. ברי סחרוף, רמי פורטיס, דודו טסה והלהקות איפה הילד ומרסדס בנד הם רק דוגמה קטנה לתותחים שמופיעים שם.

 

בית המרזח ברמת ישי. 17 שנה לא הולכים ברגל (צילום: ארתור ראש)

בית המרזח ברמת ישי. 17 שנה לא הולכים ברגל (צילום: ארתור ראש)

 

ביום שישי הבא, 2 ביוני, החל מהשעה 12:30 ייערך בבית המרזח פסטיבל הבירה השנתי – הפנינג ענק בארבעה מתחמים עיקריים: המתחם העליון (הפאב), המיועד לגילאי 40+ יארח את הטריו LILO-C במופע של גרוב אקוסטי ישן וחדש ושירי שנות ה-60 עד להיטי MTV עכשוויים; במתחם התחתון יתקלט די.ג'יי פלג בר מוזיקת דיפ האוס קלילה לשעת צהריים, ובערב תיערך שם מסיבת ריקודים לקהל הצעיר; והרחבה החיצונית תחולק למתחם אוכל עם דוכנים של פיצות בטאבון, צ'ורוס, פופקורן, נקניקיות, המבורגרים, קרפים, גלידות ועוד, ולמתחם בירות שיציע כ-60 סוגי בירה, ובהם גולדסטאר, סמואל אדמס, ניוקאסל, פאולנר, מרפיס, מכבי, הייניקן, בזלת, ארדינגר, מגנרס, בקס, מלכה, פרנסיסקאנר, קילקני, בלו מון, ויינשטפן, הובגובלין, ברבר, סיידרים ואפילו בירות נטולות גלוטן ונטולות אלכוהול. במקום יוצבו גם דוכני של בגדים מהודו, צבעי גוף וכיסויים לטלפונים סלולריים ואפילו עמדות מסאז'. את הפסטיבל תחתום מסיבה עד אור הבוקר בניצוחו של די.ג'יי דני גיטלס.

הכניסה לפסטיבל היא חופשית, והמבקרים יוכלו לרכוש כרטיסיות המקנות חמש, שמונה או עשר בירות (כולל כוסות פסטיבל ממותגות שאותן הם יוכלו לשמור). לדברי המארגנים, הכניסה לילדים ולבעלי חיים מותרת ואף מבורכת, ומטרת הפסטיבל היא לצ'פר את הבליינים הקבועים שמלווים את המקום במשך שנים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר