עו"ד ביקי מורד. "אנחנו עובדים בשקט"
עו"ד ביקי מורד. "אנחנו עובדים בשקט"

בליכוד נשלפות הסכינים: המהלך המפתיע של רמי לוי

רמי לוי, שבבחירות הקודמות התפצל מהליכוד, רוקח מהלכים בסניף החיפאי ושוקל להריץ את עו"ד ביקי מורד לראשות העיר. בסביבתו של שמשון עידו לא מתרגשים

פורסם בתאריך: 15.2.18 16:11

סערות ומחלוקות פנימיות אינן רק נחלתה של מפלגת העבודה, וגם בליכוד האינטריגות חוגגות. בבחירות הקודמות התפצלה הסיעה בחיפה לשתי רשימות – זו הרשמית של הליכוד בראשותו של שמשון עידו, וזו העצמאית של רמי לוי. כעת מתנהל בתוך הסניף מאבק מי ינהיג את הליכוד בבחירות הקרובות – עידו, שמשמש גם סגן ראש העיר, או יניב בן שושן מצעירי הליכוד בעיר. אתמול (רביעי) קיימו בן שושן ואנשיו פגישה בחיפה עם שר המדע והחלל אופיר אקוניס, שבה נכחו גם חבר מרכז הליכוד אבי ג'מאל שלא מסתיר את סלידתו מהנהגתו של עידו, אריאל קלנר ו… לוי. וכאן נשאלת מה ללוי ולמהלכים בתוך הסניף כאשר יש לו סיעה משלו?

מתברר שלוי עדיין מתלבט אם לרוץ שוב למועצה. אם זה יקרה עומדות בפניו שתי אפשרויות: האחת – התמודדות במסגרת הרשימה שלו כאשר מספר 2 יהיה עו"ד ביקי מורד, או – וזו ההתפתחות המעניינת – מינויו של מורד כמועמד לראשות העיר במסגרת הרשימה העצמאית ואז הוא יהיה מס' 2 שלו.

בסביבתו של עידו טוענים שהדבר אינו מפתיע. לדבריהם, לוי ממתין להתפתחויות בסניף כדי לראות אם בן שושן ישתלט עליו, ואם זה יקרה הוא יחליט לא לרוץ. אבל אם עידו ייבחר להוביל את רשימת הליכוד – והם מבטיחים שזה מה שיקרה – לוי יחליט לרוץ במטרה לגנוב מהם קולות של בוחרי הליכוד.

 

 

מורד, הו הא מי זה בא, ראש העיר הבא?

"אנחנו עדיין לא סגורים על זה, אבל כמובן שאני שוקל את זה. אנחנו חושבים על המהלך הזה כבר הרבה זמן, זה לא נולד עכשיו, אבל אנחנו עובדים בשקט".

לוי, מה דעתך על מה שאמרו מקורביו של עידו?

"אז הם אמרו. אני לא מגיב לזה".

ואת תגובתו של עידו לא ניתן היה להשיג.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר