דגל ישראל מתנוסס מעל הכותל המערבי (צילום: צ א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
דגל ישראל מתנוסס מעל הכותל המערבי (צילום: צ א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

אירועי שנת ה-70 למדינה ייפתחו בחיפה בשבוע הבא

החגיגות ייפתחו בהיכל הספורט ברוממה ביום רביעי, 20 בדצמבר, נר שמיני של חנוכה, בהפנינג חגיגי שיהיה פתוח לציבור הרחב בחינם. המשתתפים יוזמנו למסע בזמן מקום המדינה ועד לימינו אנו

פורסם בתאריך: 11.12.17 09:17

אירועי שנת ה-70 למדינה בחיפה ייפתחו בהיכל הספורט ברוממה ביום רביעי הבא, 20 בדצמבר, נר שמיני של חנוכה, בהפנינג חגיגי שיהיה פתוח לציבור הרחב בחינם. את האירוע מפיקים מינהל חברה ונוער במשרד החינוך במחוז בשיתוף עם עיריית חיפה.

הפעילות תתחיל בשעה 10:00 ותסתיים בשעה 20:00. במסגרת האירוע הלאומי "פארק חינוך – כולנו אור איתן" תתקיים פעילות לכל המשפחה בנושא 70 שנות המדינה. המשתתפים יוזמנו לצאת למסע בזמן מקום המדינה ועד לימינו אנו באמצעות כתבי חידה ותערוכה אינטראקטיבית. כמו כן יתקיים מופע של להקת טרראם בארבעה סבבים לאורך כל היום.

האטרקציה המרכזית באירוע תהי מבואת הזמן, אשר דומה לפעילות בחדר בריחה. כל משפחה שתיכנס למבואה תקבל דרכון מסע ובו מוצפן קוד שבאמצעותו היא תפתח כספת ובה אוצר חשוב שנחוץ לקיומה של מדינת ישראל. מדי פעם יושמעו במבואה הודעות והנחיות לגבי דרכי הפעולה הנחוצות לפתיחת הכספת.

 

 

ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק: "המיצג המשותף עם משרד החינוך יפתח את אירועי שנת ה-70 למדינה בחיפה. המיצג מציע מסע חווייתי בזמן מקום המדינה ועד היום בדרך ייחודית ואינטראקטיבית לכל המשפחה. באמצעות המסע ייחשפו המשתתפים להישגי המדינה בכלל ולהישגים בתחום החינוך בפרט. אני מודה למשרד החינוך שבחר בנו כשותפים למסע החשוב הזה".

מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל: "חגיגות ה-70 הוא אירוע משמעותי ביותר. מעבר לאמירה הערכית יש כאן אמירה שנוגעת להישגים המדהימים שהמדינה הגיעה אליה, ולמערכת החינוך יש חלק מרכזי בכך. זו הזדמנות לקהל הרחב להכיר ולהוקיר את המדינה בצורה חווייתית ומשעשעת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר