יואב גולן
יואב גולן

תלמיד כיתה ט' בפתוח ייצג את המחוז בחידון התנ"ך הארצי

יואב גולן זכה במקום הראשון בשלב המחוזי של החידון שהתקיים בטירת כרמל בקטגורה של בתי ספר ממלכתיים. אם הוא ינצח בחידון הארצי או יגיע למקום השני הוא יתמודד בחידון התנ"ך העולמי לנוער שיתקיים ביום העצמאות בירושלים

פורסם בתאריך: 8.2.18 08:13

יואב גולן, תלמיד כיתה ט' בבית הספר הפתוח, ייצג את מחוז חיפה בחידון התנ"ך הארצי שיתקיים ב-14 במרץ במעלות. גולן זכה במקום הראשון בשלב המחוזי של החידון שהתקיים בטירת כרמל בקטגורה של בתי ספר ממלכתיים. בקטגוריה של בתי ספר ממלכתיים דתיים זכתה בחידון אוריה כהן, תלמידת אולפנת סגולה מקרית מוצקין. השניים מצטרפים לעוד עשרה זוכים בחידונים המחוזיים שנערכו השבוע במקביל בשישה מחוזות המשרד.

אם גולן ינצח בחידון הארצי או יגיע למקום השני הוא יתמודד בחידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי שיתקיים ביום העצמאות בירושלים.

כל 12 הזוכים יקבלו ציון 100 בבגרות בתנ"ך בחלק של הערכה החלופית, אשר כולל למידה משמעותית נוספת לחומר הנלמד במקצוע. חלק זה מהווה 30 אחוז מהציון הסופי של בחינת הבגרות.

 

 

מנהלת בית הספר הפתוח גלית אמסלם: "גולן הפגין ידע ובקיאות בנבכי התנ"ך. אנחנו גאים בו ובדרך שבה הוא בחר להפגין את כישוריו ואת יכולותיו המיוחדות".

לדבריה של אמסלם, כבר לפני כשנה וחצי גילה גולן התעניינות בחידון התנ"ך ושיתף בכך את מורתו אשרה דואק שרשמה אותו לחידון: "בזכות יכולותיו הייחודיות כמו סקרנות, השקעה, העמקה, התמדה ונחישות הוא הצליח, ואנחנו מחזיקים לו אצבעות גם בשלב הגמר".

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל: "התנ"ך הוא הבסיס הערכי, ההיסטורי והתרבותי של עם ישראל, זאת נוסף לדגש ששם המחוז על קידום את הערכים לחיזוק מורשת ישראל בקרב תלמידינו".

ראש העיר חיפה יונה יהב בירך את כל משתתפי התחרות ובמיוחד את הנציגים החיפאים: "התלמידים החיפאים העניקו לעיר גאווה. אלו הערכים שעליהם הם גדלו והתחנכו כחלק ממורשת ישראל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר