שהירה שלבי (צילום: חגית הורנשטיין)
שהירה שלבי (צילום: חגית הורנשטיין)

שלבי חתמה על מודעת תודה לבן אנד ג'רי'ס: "תודה על מחויבותכם לזכויות האדם של הפלסטינים"

סגנית ראש העירייה לשעבר וחברת מועצת העיר מסיעת חד"ש אמרה בתגובה: "חשוב להיות בעלי עמדה ברורה בכל הקשור להתנחלויות ולמחיר הפוליטי שאנחנו משלמים בגלל המשך ההשקעה בהתנחלויות". מנכ"ל "בצלמו" שי גליק: "יריקה בפרצוף של התושבים בעיר"

פורסם בתאריך: 27.7.21 14:14

סגנית ראש העיר לשעבר מסיעת חד"ש, שהירה שלבי, היא בין החותמים על מודעת תודה לחברת הגלידות בן אנד ג'רי'ס.  במודעה נכתב: "בן כהן וג'רי גרינפילד, היקרים. רצינו שתדעו שבישראל יש גם דעות אחרות. תודה על מחויבותכם לזכויות האדם של הפלסטינים". על המודעה חתומים, בין השאר, גם אברהם בורג, זהבה גלאון, אחמד דראושה, נעמי חזן, השחקנית סלווה נקארה, אוהד נהרין, סיני פתר, צלי רשף, השחקן ג'ורג' אסקנדאר ועוד.

חברת הגלידות האמריקאית בן אנד ג'רי'ס עוררה סערה ציבורית בשבוע שעבר, לאחר שהודיעה, כי תפסיק למכור גלידה מתוצרתה בשטחים שמעבר לקו הירוק. הודעתה זו הייתה עבור רבים כניעה לתנועת ה-BDS, ואנשי ציבור ופוליטיקאים רבים יצאו נגדה בחריפות. חלקם אף הצטלמו זורקים מאגדי גלידה מתוצרת החברה לפח.

שלבי אמרה בתגובה ל"כלבו – חיפה והקריות": "על מנת לייצר שינוי פוליטי, חשוב להיות בעלי עמדה ברורה בכל הקשור להתנחלויות ולמחיר הפוליטי שאנחנו משלמים בגלל המשך ההשקעה בהתנחלויות – פגיעה בזכויות של הפלסטינים, הפקעת אדמות ופגיעה ביכולת הקידום של תהליך השלום".

 

 

מנכ"ל "בצלמו" שי גליק: "תמיכה בחרם בעודה מכהנת בחברת מועצה היא יריקה בפרצוף של התושבים בעיר. כל רגע שהיא חברת קואליציה זו בושה וחרפה. אנחנו  דורשים מעינת קליש רותם להתעורר,  להעיף את תומכת החרם והשנאה באופן מיידי מהקואליציה ולהקים קואליציה ציונית אמיתית".

שלבי מונתה לפני כחודשיים לסגנית ראש עיר בשכר מתוקף ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין קליש רותם לסיעת חד"ש בתחילת הקדנציה. התכנון המקורי היה למנות את רג'א זעאתרה לסגן, אולם בעקבות הסערה הציבורית שקמה ובהתערבות פוליטיקאים מהזירה הארצית, כולל ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו, ויתר זעאתרה על המינוי לטובת חברתו לסיעה, שלבי. בתחילת השבוע שעבר, עם הקמתה של המועצה הלעומתית, פוטרה שלבי מתפקידה כסגנית ראש עיר בשכר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. עמוס

    החתימה של שלבי-לא חכם ולא פיקח.הסערה הראשונה חלפה ושלבי יצרה סערה שפוגעת רק בה

  2. רון

    איזה צביעות גב שלבי בואי ניסע יחד לרמאללה ושכם וניראה איזה מסכנים הפלסטינים שאת אומרת מיסכנים או אולי נלך לראות איפה את גרה באיזה בית ומה שטח הבית שלך אולי אנחנו המסכנים

  3. יואל

    חיפה היא עיר אדומה, תמיד היתה, עם השנים הפכה לעיר BDS
    כמה חבל.
    איך אמר פעם טומי לפיד – נראה שלא אנחנו אלה שכבשנו את רמאללה, אלא שרמאללה כבשה אותנו

  4. אין

    לא ברור מה היא עושה במדינת ישראל, או בתוך קווי 67, לצורך העיניין.

  5. איש

    לא צריך ציונות בחיפה, צריך חיפאים בחיפה! תודה על העצות למתנחלים אבל לא צריך…

  6. ילט

    כל הכבוד על היושרה .היא בעד חיסול מדינת ישראל .מה לא ברור .הבעיה שהיהודים נכנסו לאקומה עמוקה לא רואים לא שומעים לא מבינים איך אומר המשורר הלאומי ביאליק לא יעירנו אלא השוט .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר