ארתור ויניק ודניס גרצקיס. "הכול התחיל בישיבה ספונטנית בבית קפה"
ארתור ויניק ודניס גרצקיס. "הכול התחיל בישיבה ספונטנית בבית קפה"

סניוריטה – חנות האופנה האינטרנטית שתהפוך אותך לסינדרלה

ממש היום פותחים צלם האופנה דניס גרצקיס ואיש העסקים ארתור ויניק את החנות האינטרנטית סניוריטה, שבה תמצאו שמלות ערב, בגדי יום יום, בגדי ים ואקססוריז במחירים שלא יקרעו לכן את הכיס

פורסם בתאריך: 24.5.17 10:49

גם אם לא נולדתם עם כפית של כסף בפה, בזכות הידע והניסיון של ארתור ויניק והאמביציה וחוש האופנה של דניס גרצקיס תוכלו לרכוש מלתחה חדשה בלי לצאת מהבית. ובזכות המחירים הנוחים תרגישו כאילו לא רק נולדתם עם הכפית הזאת בפה, אלא שהיא הפכה לזהב. וזהב זה פאסון. קל.

השניים פותחים היום (רביעי) חנות אינטרנטית בשם סניוריטה (senorita.co.il), שבה תוכלנה אתן, בנות המין היפה, למצוא שמלות ערב ובגדי יום יום של מעצבים מהארץ ומהעולם, בגדי ים ואקססוריז כמו משקפי שמש, תכשיטים ואפילו אביזרים לכלות בעבודת יד, והכל במחירים שלא יקרעו לכן את הכיס.

גרצקיס, מאיפה הגיע הרעיון לפתוח חנות אינטרנטית ולמה?

"הכול התחיל בישיבה ספונטנית בבית קפה על חוף הים ארתור, שהוא חבר ילדות. הוא סיפר לי שהוא רוצה להשקיע באיזשהו פרויקט, וחשבנו ביחד איך משלבים את יכולותיו כאיש עסקים ואת יכולותי כצלם אופנה לפרויקט אחד".

ואתה זונח את תחום הצילום?

"כבר כמה זמן אני מרגיש שנמאס לי לרדוף אחרי חברות אופנה. תמיד הרגשתי פספוס בלצלם את מה שהם רוצים איך שהם רוצים. אז אמרתי לארתור 'למה שלא נפתח חנות משלנו ונראה לכולם איך עושים את זה נכון ואיך מצלמים אופנה?'. מכאן יצאנו לעבודת שטח קשה של להקים עסק חדש בארץ".

 

בגד ים בסניוריטה (צילום: דניס גרצקיס)

בגד ים בסניוריטה (צילום: דניס גרצקיס)

 

מהי חלוקת העבודה ביניכם?

"בלי ארתור לא הייתי מצליח להזיז כלום. הוא עובד מול הספקים, עורכי הדין, המפעלים וכל מה שקשור לנושאים המינהליים של העסק כמו משאים ומתנים, הסכמים ומשלוחים – אין לזה באמת סוף. התפקיד שלי הוא שונה. אני אמן, אם זה באופי ואם זה ביחסים שלי מול אנשים. לקחתי על עצמי לבנות מאפס את כל עניין הצילום – מקמפיינים שוטפים ועד ללוקבוקים של החנות. אני מסתמך על הקשרים שצברתי בתעשייה בארץ, על המעצבים שהכרתי במשך עבודתי כצלם ועל בעלי מגזינים, ועוסק בנושא השיווק והפרסום".

מה לדעתך הם הדברים החשובים ביותר בשופינג אונליין?

"פירוט מדויק של מידות והסברים ודגשים עד לפרטים הקטנים כדי שלא יהיו אי הבנות. חשבנו על כל דבר אפשרי כדי שהלקוחה 'תרגיש' את הבגד באמצעות טבלאות, פירוט מלא וקטעי וידאו של דוגמנית שמציגה את הבגד ושל הסברים על מידות הבגד. דברים לא פחות חשובים הם נוחות המשלוח והעמידה בזמנים. נבצע בדיקות קפדניות כדי לעמוד בציפיות. והדבר הכי חשוב כמובן הוא איכות הסחורה. אנחנו חייבים לעבור על כל מוצר ולוודא שאין בו פגמים כדי למנוע התעסקות מיותרת עם החזרות".

ומה לגבי המחירים?

"המחירים צריכים להיות נוחים לכל אחת. יש לנו מלאי של סחורה במחירים נמוכים ועד למחירים גבוהים, אבל אנחנו מגבילים אותם כדי שהלקוח יהיה מרוצה".

מהו היעד שלכם?

"לבנות פלטפורמה נוחה, זמינה, אמינה ומשתלמת לצרכן. בשביל זה צריך לעקוב אחרי מה שבאמת הולך היום בתחום האופנה. אנחנו לא רוצים שיהיה לנו סתם אתר, אלא חנות אינטרנטית שתהיה כמה שיותר נוחה ללקוח הישראלי".

 

ועוד אחד (צילום: דניס גרצקיס)

ועוד אחד (צילום: דניס גרצקיס)

 

אחרון ודי (צילום: דניס גרצקיס)

אחרון ודי (צילום: דניס גרצקיס)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוריה כהן-Saritpolakmylove

    את מדהימה ואת מוכשרת אני אוהבת אותך הכי בעולם❤️

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר