עדן עובד-כץ בקפה קפה סינמול. פירוק והרכבה
עדן עובד-כץ בקפה קפה סינמול. פירוק והרכבה

המהפך של קפה קפה בסינמול

בעוד שבוע לא תכירו את בית הקפה שנפתח לפני שמונה שנים. עדן עובד-כץ, בעלה בן כץ ואחיה מאור עובד רכשו את הזיכיון על המקום ומתכוונים לממש את הפוטנציאל הענק הטמון בו

פורסם בתאריך: 25.5.17 13:40

אתמול (רביעי) הועלה לדף הפייסבוק של רשת קפה קפה סרטון שבו נראית בחורה קטנה וצנומה ששוברת במו ידיה (ובפטיש) קיר שעליו מתנוסס הלוגו של רשת בתי הקפה. התבוננות מעמיקה גילתה שזוהי עדן עובד-כץ, ומי שלא מכיר אותה יכול לטעות ולחשוב שהיא מלצרית מתלמדת בסניף הממוקם בהיכל הספורט ברוממה, אבל לא – היא בעלת הסניף.

הצעירה בת ה-26 רכשה את הזיכיון לסניף הראשון שלה בהיכל הספורט לפני ארבע שנים וחצי ביחד עם בעלה בן כץ ועם אחיה מאור עובד, לפני שלוש שנים הם הוסיפו לרשימת עסקיהם גם את סניף מוזס בקרית חיים, ולאחרונה הם רכשו גם את הזיכיון לסניף קפה קפה בסינמול.

 

עדן עובד-כץ עם בעלה מאור עובד (מימין) ואחיה בן כץ. לא עוזבים את הסניף בהיכל הספורט ברוממה

עדן עובד-כץ עם בעלה בן כץ (מימין) ואחיה מאור עובד. לא עוזבים את הסניף בהיכל הספורט ברוממה

 

עובד-כץ מספרת שלפני כשבוע הם החלו בשיפוץ מסיבי של הסניף החדש שלהם, שנפתח לפני שמונה שנים ולא מימש את הפוטנציאל הטמון בו בהיותו ממוקם בתוך קניון, סמוך למתחם בתי קולנוע ולתחנת רכבת ששלושתם פעילים מאוד. לדבריה, לוגו החדש של המקום יהיה "מבשלים לכם משהו טוב: תפריט חדש, סניף חדש, הנהלה חדשה" – שלושה שינויים שלהם הוא זקוק בדחיפות. הסניף ישודרג בכל המישורים – החל בתפריט מחודש (ובו עסקיות במחירים של 69 שקל ו-89 שקל שיכללו מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה, וגם קינוחים ואלכוהול במחירים מוזלים), דרך עיצוב מודרני, וכלה בצוות חדש ורענן – והכל במטרה להעניק ללקוחות חוויה שונה מזו שהם חוו עד כה.

השיפוץ אמור להסתיים בתחילת חודש יוני, ועם פתיחתו יוצעו ללקוחות מתנות מגניבות, הטבות שוות ומבצעים מיוחדים. לכם נשאר להחליט רק איך אתם אוהבים את הביצה שלכם. עובד-כץ כבר תדאג לכל השאר.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר