המבורגר של יומנגס. עד הפתיחה תבלעו את הרוק
המבורגר של יומנגס. עד הפתיחה תבלעו את הרוק

OMG: יומנגס פותחים סניף בנשר

רשת מסעדות ההמבורגרים המצליחה תפתח כאן את סניפה הרביעי. מוכנים להמבורגר פיני מבשר בקר טחון עם חזה אווז מעושן, חזה מולארד, אגוזי קשיו ומזרק מייפל להזרקה עצמית?

פורסם בתאריך: 28.5.17 16:26

מי שעבר לאחרונה באיזור נשר לא היה יכול לפספס את השלטים האדומים הענקיים עם הכיתובים "מתארגנים ובאים" ו"נשר, לא רק בירה", כשמעליהם מתנוסס בגאווה הלוגו שכל חובב המבורגרים מתרגש עד עמקי נשמתו לראות – HUMONGOUS.

 

הנה הם באים

הנה הם באים

 

למי שבכל זאת לא מכיר נספר כי מדובר ברשת ההמבורגריות מהטובות ומהמצליחות בארץ, שמציעה ללקוחותיה המבורגרים מטורפים במיוחד מכל סוגי הבשר עם מגוון תוספות משוגעות, כמו לדוגמה המבורגר פיני מבשר בקר טחון עם חזה אווז מעושן, חזה מולארד, אגוזי קשיו ומזרק מייפל להזרקה עצמית לתוך ההמבורגר, או המבורגר עיראקי מתערובת של בשר בקר ובשר כבש טחונים עם עמבה כשמעל הקציצה תמצאו לבנה, חצילים, ביצה קשה ולימון כבוש. חובבי הרשת מכירים גם את האתגר האימתני המוצע במקום שבמסגרתו ניתן לנסות ולהיאבק בהמבורגר במשקל של 2.6 ק"ג עם 65 תוספות שונות, לצד 350 גרם צ'יפס ומילקשייק של בן אנד ג'ריס לקינוח. על התענוג תשלמו אמנם רק 200 שקל, אבל אם הקאתם תוך כדי התהליך כבר תשלמו 400 שקל (אמיתי!).

לדברי טל בכר מבעלי הרשת, המיקום המדויק ותאריך הפתיחה הרשמי (מתישהו במהלך חודש יוני) הם עדיין בגדר סוד מדינה. הסניף החדש יהיה הרביעי במספר ויצטרף לשלושת הסניפים הקיימים – סניף רופין, סניף כפר סבא וסניף גבעת ברנר – ובכר מספר כי הבעלים בחרו בנשר כי הם פחות מתחברים למרכזי ערים גדולות ומעדיפים להביא את הבשורה דווקא למקומות קטנים יותר. עכשיו נותר רק לבלוע את הרוק ולהמתין בציפייה לפתיחה. בתיאבון.

 

ועוד אחד בשביל לפתוח את התיאבון

ועוד אחד בשביל לפתוח את התיאבון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר