הסמים שנתפסו אצל החשוד בנתב"ג (צילום: דוברות המשטרה)
הסמים שנתפסו אצל החשוד בנתב"ג (צילום: דוברות המשטרה)

בן 22 מקרית אתא נעצר בנתב"ג כשברשותו סמים בשווי של כ-4.5 מיליון שקלים

בדופן הכפולה של המזוודה נמצאו סמים מסוג קוקאין וקטמין במשקל של כ-11 ק"ג. על פי החשד, הצעיר, שנחת בארץ בטיסה מצרפת, התבקש לייבא את הסמים תמורת אלפי שקלים. מעצרו הוארך מעת לעת, ואתמול (שישי) הוגשה נגדו הצהרת התובע בטרם הגשת כתב אישום

פורסם בתאריך: 30.7.22 16:44

יחידת הבילוש המשטרתית 747 של מרחב נתב"ג ביחד עם היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף עצרו לפני כשבועיים תושב קרית אתא (22) עם נחיתתו בארץ, כשברשותו מזוודה ובה סמים מסוכנים מסוג קוקאין וקטמין במשקל של 11 ק"ג ששוויים כ-4.5 מיליון שקלים, אותם ניסה להבריח ארצה. אתמול (שישי) הוגשה נגדו הצהרת תובע בטרם הגשת כתב אישום

ראשיתה של החקירה ב-14 בחודש, כאשר בלשי יחידת 747 של מרחב נתב"ג הבחינו בצעיר כאשר נחת מטיסה מצרפת, נע באולם היוצאים, כשברשותו מזוודה, ומסתנן לקבוצת נוסעים שאינו חבר בה. הדבר עורר את חשדם של הבלשים, והצעיר עוכב לבדיקה, שבה התברר, כי למזוודה דופן כפולה, שהכילה על פי החשד סמים מסוכנים מסוג קוקאין וקטמין.

 

חקירה של יחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז חוף העלתה, כי הצעיר יצא את הארץ לצרפת מספר רב של פעמים, כשברשותו כמות גדולה של צמח מסוג גת האסור להכנסה בצרפת, ובחזרתו ארצה התבקש על ידי אלמוני להבריח את הסמים תמורת אלפי שקלים.

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה, ואתמול, כאמור, הגישה נגדו פרקליטות מחוז המרכז באמצעות המשטרה הצהרת תובע בטרם הגשת כתב אישום וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

פקד שאדי סיאגה מצוות החקירה של ימ"ר חוף: "המאבק של משטרת ישראל בנגע הסמים מתמשך ויומיומי. נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו, באופן גלוי וסמוי למיצוי הדין עם העבריינים המייצרים, סוחרים ומייבאים את הסמים המרעילים את הציבור, כל זאת למען הגנה על שלומו וביטחונו של הציבור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר