מתחם WeWork בעיר התחתית (הדמיה: איגור דוידוביץ')
מתחם WeWork בעיר התחתית (הדמיה: איגור דוידוביץ')

חברת WeWork פותחת סניף בעיר התחתית בחיפה

החברה המשכירה חללי עבודה לצרכים שונים פותחת בעיר התחתית את סניפה השמיני בישראל, שבו יוכלו לפעול יזמים, סטארטאפים וחברות אחרות

פורסם בתאריך: 2.7.17 17:16

חברת WeWork, אשר משכירה חללי עבודה לצרכים שונים, הודיעה היום כי היא עתידה לפתוח בתחילת שנת 2018 מתחם להשכרת משרדים בעיר התחתית. המתחם, שייפתח ברחוב העצמאות 47-45, יוכל לאכלס כ-600 משתמשים, ובהם יזמים, חברות סטארט אפ וחברות אחרות, לפי המודל שמפעילה WeWork בכ-140 מדינות ברחבי העולם.

הקומפלקס ברחוב העצמאות יהיה מתחם המשרדים השמיני של WeWork בישראל. מתוך השבעה הקיימים כיום, ארבעה מתחמים פעילים בתל אביב. המתחם יוכל לשמש בית לפעילותן של חברות בכל קנה מידה – מהשכרת משרד המיועד לאדם אחד ועד להשכרת קומה שלמה שתשמש כמטה חברה. כמו כן יאפשר המתחם שימוש במשרדים כחדרי ישיבות עבור משתמשים קבועים ועבור משתמשים זמניים תוך יצירת חוויית שימוש נוחה. שוכרי המשרדים ייהנו מגישה לאינטרנט, מריהוט חדיש ומשירותי ניקיון.

ראש העיר יונה יהב: "חיפה הציבה לעצמה כמטרה להעמיד את עצמה כמובילה בתחום חברות הסטארט אפ בישראל, והגעתה של חברת WeWork לעיר מהווה הבעת אמון בתפישה זו, ובפרט בתהליך ההתחדשות שעוברת בשנים האחרונות העיר התחתית, אשר הופכת לאבן שואבת עבור חברות הסטארט אפ בישראל".

מנכ"ל WeWork ישראל בנג'י סינגר: "חברת WeWork ממשיכה להרחיב את נוכחותה ברחבי העולם ושמה דגש לא רק על מתן ערך מוסף לערים שאליהן היא מגיעה אלא גם על עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם הרשויות המקומיות במטרה לסייע להן לשפר את חיי תושביהן. שיתוף הפעולה עם עיריית חיפה תואם באופן מושלם את התפישה הזו, ואנו נרגשים להוות חלק מרכזי וחשוב בהליך ההתחדשות של העיר התחתית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר